اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-۲۸

برترین‌های مسابقات بدمینتون المپیاد دانشجویان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: تیم دانشجویی دانشگاه پیام نور قم به عنوان قهرمان بدمینتون یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر سراسر کشور تجلیل شد.

برترین‌های مسابقات بدمینتون المپیاد دانشجویان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس انجمن بدمینتون یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز اظهار کرد: این دوره از مسابقات روز دوشنبه با انجام 186 بازی در بیرجند به پایان رسید.

فرخ‌بانو قادری ادامه داد: در این دوره از مسابقات همچنین دانشگاه گیلان و علمی‌کاربردی تهران رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی از قهرمانی هاله همدانچی از دانشگاه شهید بهشتی در رشته انفرادی بدمینتون در این دوره از رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: مسابقات بدمینتون در سه رشته تیمی، انفرادی و دوبل برگزار شد.

رئیس انجمن بدمینتون یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر ادامه داد: همچنین در رقابت­های تیمی به ترتیب تیم­های دانشگاه تبریز، دانشگاه شیراز، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شاهرود و دانشگاه کاشان مقام‌های چهارم تا هشتم را کسب کردند.

قادری گفت: در این رقابت­ها همچنین در بخش انفرادی الهام صفاری از دانشگاه امیرکبیر مقام دوم و پریسا انصاری از دانشگاه زنجان و سیده ماهرو تقوی از دانشگاه سمنان به طور مشترک سوم شدند.

وی یادآور شد: در بخش دوبل نیز رژین ابراهیمی و مریم ذوالحیات از دانشگاه گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

رئیس انجمن بدمینتون یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر ادامه داد: در سومین روز از مسابقات یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور رقابت‌های بدمینتون مسابقات انفرادی و دوبل آزاد در دور اول و دوم برگزار شد.

قادری ادامه داد: در رقابت‌های دوبل آزاد بدمینتون در دور اول بازی‌ها دانشگاه‌های سمنان، تبریز، پیام نور قم، امیرکبیر، فنی و حرفه‌ای، بیرجند، کاشان، گیلان و علمی‌کاربردی پیروز میدان بودند.

وی یادآور شد: در دور دوم مسابقات دوبل بدمینتون تیم‌های شیراز، تبریز، گیلان، علمی‌کاربردی، فنی و حرفه‌ای، پیام نور قم و الزهرا بر رقبای خود غلبه کردند.

رئیس انجمن بدمینتون یازدهمین المپیاد دانشجویان دختر گفت: همچنین تیم‌های شیراز، گیلان، پیام نور قم، الزهرا و علمی‌کاربردی با پیروزی بر رقبای خود به مرحله بعدی راه یافتند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول