اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بدمینتون چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مسابقات بدمینتون انتخابی استانی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات بدمینتون دختران انتخابی استانی در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات بدمینتون انتخابی استانی در چهارمحال و بختیاری

نرگس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این مسابقات اول شهریور ماه سال جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات قهرمانی استانی انتخابی مسابقات بدمینتون دختران قهرمانی کشور اول شهریور ماه سال جاری در سه رده‌ سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، بیان داشت: این موضوع باعث بالا بردن سطح رقابت بین دختران بدمینتون‌باز این استان شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات بدمینتون انتخابی استانی در چهارمحال و بختیاری با حضور بیش از 50 دختر بدمینتون‌باز برگزار می‌شود، تاکید کرد: ورزشکاران این استان از مدت‌ها پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و در حال حاضر نیز از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات بدمینتون دختران قهرمانی کشور شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، که ورزشکاران چهارمحال و بختیاری نیز با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برخی از مشکلات فراروی توسعه این رشته ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: خصوصی‌سازی سالن‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش بدمینتون در این استان است.

وی از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری داوری بدمینتون در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در صورت موافقت فدراسیون این کلاس مربیگری با حضور اساتید مجرب کشوری در شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول