اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد

اختصاص 180 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به خدابنده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده از اختصاص اعتبار 183 میلیارد ریالی، از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به شهرستان خدابنده خبر داد.

اختصاص 180 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: گاز رسانی به مناطق سردسیر و فضاهای آموزشی، حمایت از تولید، سرمایه و کار ایرانی به ویژه گاز رسانی واحدهای تولیدی و توسعه‌بخش کشاورزی و آب با اجرای طرح‌های کشاورزی و روش‌های نوین آبیاری، امور زیربنایی شامل طرح‌های هادی روستاها و احداث راه و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در اولویت اختصاص اعتبارات امسال خدابنده قرار گرفتند.

وی همچنین در ادامه افزود: برقرار کردن چاه‌های کشاورزی، لایروبی قنوات و کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ساخت‌ خانه‌های بهداشت روستایی و امور آموزشی و فرهنگی نیز در مرحله دوم اختصاص اعتبارات قرار دارند.

فرماندار شهرستان خدابنده احداث بند انحرافی حصار علیا و اوچ دانش شهر زرین‌رود، تکمیل سالن‌های ورزشی شهر سجاس و روستای محمود آباد و استخر شنای شهر گرماب و احداث گلخانه روستای خمارک را نیز از مهم‌ترین طرح‌های شهرستان برای جذب به موقع اعتبارات اختصاصی و بهره‌برداری در سال جاری عنوان کرد.

همچنین در ادامه این جلسه پیرامون جا‌به‌جایی پروژه‌های عمرانی، طرح‌های پیشنهادی از محل جمع‌آوری زکات بحث و بررسی به عمل آمده و بر تسریع در مبادله موافقتنامه‌ها تاکید شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول