اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

رشد 18 درصدی اعتبارات تملک و دارایی فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس از رشد 18 درصدی اعتبارات تملک و دارایی این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 18 درصدی اعتبارات تملک و دارایی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فردوس اظهار کرد: اولویت توزیع اعتبارات تملک دارایی سال جاری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی جمع اعتبارات تملک دارایی‌های سال جاری شهرستان فردوس را مبلغ 8 میلیارد و 220 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سال جاری شهرستان فردوس نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

فرماندار فردوس افزود: بیش از 91 درصد اعتبارات تملک دارایی به تکمیل 155 پروژه نیمه‌تمام عمرانی شهرستان و 9 درصد آن نیز برای اجرای 11 پروژه جدید در نظر گرفته می‌شود.

اقبال تصریح کرد: در سال جاری 46 درصد اعتبارات تملک دارایی به تکمیل پروژه‌های روستایی و 54 درصد آن نیز به پروژه‌های شهری اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: بالاترین میزان اعتبار برای بخش کشاورزی با یک‌میلیارد و 265 میلیون تومان و سپس بخش حمل و نقل با یک‌‌میلیارد و 240 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

فرماندار فردوس گفت: اعتبارات تملک دارایی بر اساس سه شاخص جمعیت، مساحت و محرومیت اختصاص می‌یابد که برای شهرستان فردوس جمعیت ضریب شش، مساحت 1.5 و محرومیت 2.5 در نظر گرفته شده است.

در این جلسه به پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرستان فردوس شامل مجتمع دامپروری، ساختمان دانشکده فنی ‌و مهندسی، استخر شنای سرپوشیده نوسازی مدارس، توسعه بقاع امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) و طرح‌های هادی روستایی اعتباراتی اختصاص داده شد تا در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فردوس همچنین مقرر شد هر دستگاه اجرایی که اعتبارات اختصاص یافته به آن بالغ بر 30 میلیون تومان باشد با همکاری اداره آموزش و پرورش یکی از کلاس‌های مدارس سطح شهرستان را هوشمندسازی کند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول