اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان خلخال:

طرح بسیج سازندگی جوانان ما را آبدیده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خلخال گفت: اجرای طرح بسیج سازندگی، نه تنها توان عمرانی و سازندگی ایران را ارتقا می‌دهد بلکه بیش از هر زمان دیگر نسل آینده ما را آبدیده‌تر و با تجربه در مسایل عمران و آبادانی می‌کند.

طرح بسیج سازندگی جوانان ما را آبدیده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیف‌الله معصومی صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های در حال اجرای بسیج سازندگی خلخال اظهار داشت: در یک تدبیر شایسته با شکل‌گیری بسیج سازندگی در تداوم جهاد سازندگی سابق طرح‌ها و پروژه‌های متعدد عمرانی در مناطق روستایی، محروم و دور افتاده اجرا می‌شود تا بخش عظیمی از کارها در راستای عمران و آبادانی  به تحقق بنشیند و مردم مناطق محروم از ثمره آن بهره بگیرند.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال اجر و پاداش شرکت‌کنندگان در طرح‌های بسیج سازندگی مناطق محروم را با توجه به گرمای هوا و کار با زبان روزه بسیار ارزشمند و والا توصیف کرد و گفت: در چنین فضایی کار تنها برای کسب رضای الهی، تقدس خاصی پیدا می‌کند و این روحیه ثابت می‌کند که جوانان امروزی کم از جوانان ایثارگر دهه 50 و 60 انقلاب ندارند.

این مسئول بیان داشت: امروز ما وظیفه داریم در سنگر سازندگی کشور به شکل همه جانبه حاضر بوده و به گونه‌ای حرکت کنیم تا دشمن زبون نتواند کوچکترین بهانه‌ای برای هجمه به نظام اسلامی داشته باشد.

معصومی تصریح کرد: در سنگر تحریم اقتصادی و فرهنگی امریکا و تمام همراهان خبیثش همت جمعی به کار گرفتند تا ملت ما را از ادامه مسیر ناامید کنند و به آرزو و امیال خودشان که همانا رسیدن به نقطه تسلیم ایرانیان است دست یابند.

وی ادامه داد: در مقابله با این همه شیطنت و حرکت‌های بی‌ثمر دشمن، جوانان ما امروز در سنگر‌های مختلف به ویژه سنگر سازندگی، علم و تخصص سرآمد جوانان دنیا شدند و در تلاش هستند حقانیت نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال بیان داشت: اکیپ‌هایی از گروه‌ بسیج سازندگی شهرهای مختلف برای رفع محرومیت در روستاهای خلخال حاضر شده و از نخستین روزهای تابستان کار نوسازی و بهسازی مساکن ساکنین روستاها را آغاز کردند که این حرکت خداپسندانه را می‌توان در روستای گندم‌‌آباد خلخال به نظاره نشست.

وی گفت: با توجه به محرومیت ملموس در این روستا و تاکید استاندار اردبیل مبنی بر نوسازی مساکن 15 خانواری گندم‌آباد خلخال، این اقدام آغاز شده و قرار است روز عید فطر از این واحدهای مسکونی که به سرعت در حال تکمیل شدن است مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این خاطرنشان کرد: اهالی این روستای محروم و دور افتاده در واحدهای کپری سکونت دارند که با تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای در حال احداث امیدواریم سرپناهی ایمن و مقاوم پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معصومی در پایان سخنان خود اظهار داشت: علاوه بر این حرکت ماندگار جوانان فعال در عرصه بسیج سازندگی در طرح‌های دیگر نظیر بهسازی و زیباسازی مدارس، ساخت غسالخانه، ترمیم و زیبا سازی مساجد و اجرای طرح‌های موثر روستایی حضور یافته و سعی می‌کنند با تلاش همه جانبه خود بخش عظیمی از محرومیت‌ها و نارسایی‌ها را به فرصت بالندگی تبدیل کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول