اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس:

الزام دولت به توسعه فضاهای فرهنگ قرآنی در مجلس به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی فراکسیون قرآن و عترت که در مجلس نهم به تصویب رسیده است الزام دولت در توسعه فضاهای فرهنگ قرآنی است.

الزام دولت به توسعه فضاهای فرهنگ قرآنی در مجلس به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، لاله افتخاری در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت و هم‌چنین نمایشگاه تجلی قرآن در عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر بهترین زمان ممکن برای برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس بود.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس سه آیه از آیات قرآن کریم شب قدر، شب نزول آیات قرآن است و هم‌چنین از ما خواسته شده است که برای فرج دعا کنیم چرا که فرج حضرت مهدی (عج) خواسته همه جهان بشریت است.

وی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که فاصله گرفتن از اخلاقیات و نزول قرآن سبب التهاب در جهان شده است و موجی با عنوان بیداری اسلامی بر پایه مصداق این رکن اکنون شکل گرفته است و به شدت به جریان آن افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: در این میان عده‌ای از مردم بی‌گناه و از مسلمانان تحت فشار سلطه افرادی هستند و آنان در حقیقت حلقه‌ای از حلقه‌های صهیونیست بین‌الملل هستند و مشابه این کلمه کاملاً در انقلاب مردم لیبی قابل مشاهده است.

افتخاری عنوان کرد: در این 8 سالی که فراکسیون قرآن و عترت در مجلس تشکیل شده است سعی شد تا در مجلس نهم موضوع نماز را هم به آن اضافه کنیم که همین امر اتفاق افتاد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی فراکسیون قرآن و عترت که در مجلس نهم به تصویب رسیده است الزام دولت در توسعه فضای و فرهنگ قرآنی است و تلاش شده است بحث‌های فرهنگی و قرآنی ما زیر پوشش یک ساماندهی بزرگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول