اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه

محافل انس با قرآن با حضور حامد شاکرنژاد در کرمانشاه و روانسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام شهادت مولای متقیان از سوی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، دو محفل انس ‌با قرآن کریم در منطقه دولت‌آباد کرمانشاه و شهرستان روانسر برگزار شد.

محافل انس با قرآن با حضور حامد شاکرنژاد در کرمانشاه و روانسر برگزار شد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، در این محفل نورانی که در مسجد محمدالمصطفی(ص) شهرستان کرمانشاه، ویژه برادران اهل سنت و مسجد جامع شهرستان روانسر با حضور قاری بین‌المللی حامد شاکرنژاد برگزار و حاضران مستمع صوت دلنشین این قاری برجسته در فضایی معنوی بودند.

در این محافل نورانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه و امام جمعه شهرستان روانسر و مدرسان مدارس علوم دینی اهل سنت این دو شهرستان و جمع زیادی از علاقمندان قرآن کریم حضور داشتند.

در این مراسم‌ها ماموستا ملا اسامه مرادی و ماموستا ملا عبدالله غفوری در سخنان کوتاهی بر لزوم توجه هرچه بیشتر به فرهنگ و آموزه‌های قرآنی تاکید و در بیان فضائل مولای متقیان حضرت علی(ع) سخنرانی کردند.

حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی و چهره ارزنده قرآنی جمهوری اسلامی ایران در هر دو محفل با تلاوت خود، فضای معنوی خاصی بر مجلس حکم‌فرما کرد که در نتیجه براساس درخواست مردم مشتاق، تلاوت‌ها تکرار شد و زمان برنامه از حد پیش‌بینی شده نیز فراتر رفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در حاشیه این محافل به خبرنگار فارس گفت: در راستای عمق‌بخشی به تاثیر معنوی قرآن کریم و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی دفتر، این محافل نورانی در مساجد اهل سنت برگزار و بحمدالله با استقبال گسترده مواجه بودیم.

حجت‌الاسلام جواد کرمی اظهار کرد: دفتر بر تداوم مجالس قرآنی تاکید دارد و محوریت این کارهای تاثیرگذار را در برنامه‌های خود حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/ر20/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول