اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

حضور 64 بانوی حافظ و قاری قرآن کنگان در جشنواره حبل‌المتین

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از حضور 64 بانوی حافظ و قاری قرآن از شهرستان کنگان در جشنواره حبل‌المتین در پارس جنوبی خبر داد.

حضور 64 بانوی حافظ و قاری قرآن کنگان در جشنواره حبل‌المتین

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان قرآنی و مذهبی کنگان اظهار داشت: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و استفاده از لحظات و ساعات این ماه امری لازم است.

وی افزود: از ابتدای رمضان امسال تاکنون شاهد اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و دینی در سطح شهرستان بوده‌ایم و تا انتهای ماه مبارک سه محفل بزرگ انس با قرآن را خواهیم داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: در راستای افزایش سطح کیفی محافل انس با قرآن، برنامه‌ریزی مناسبی انجام گرفته و با دعوت از قاریان برجسته داخلی و بین‌المللی تلاش داریم کیفیت برنامه‌ها بیشتر از گذشته شود.

اهرمی تصریح کرد: برگزاری مراسمات مقابله قرآن در سراسر مساجد شهرستان نیز با نظارت این اداره با تلاش فعالان انجام شده است.

وی اضافه کرد: یکی از فعال‌ترین اقشار جامعه در حوزه قرآنی که با اداره تبلیغات اسلامی کنگان همکاری دارند خواهران هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از شرکت 64 بانوی حافظ و قاری قرآن کنگانی در جشنواره حبل‌المتین خبر داد و افزود: سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین در این شهرستان با استقبال فعالان قرآنی در عرصه‌های مختلف ترتیل، حفظ، صوت و لحن و اذان روبرو شده که تعداد 64 نفر از شرکت‌کنندگان این جشنواره را خواهران تشکیل می‌دهند.

اهرمی اذعان داشت: سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین از طرف منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کنگان در روزهای 23 تا 25 مرداد در سالن همایش‌های خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: قاریان و حافظان از سراسر کشور در این جشنواره بزرگ مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول