اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

جشنواره قرآنی روستا در اسماعیلیه جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره قرآنی روستا از سری برنامه‌های جشنواره «شهید ارژنگ» در بخش اسماعیلیه شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی روستا در اسماعیلیه جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی پیش از ظهر امروز در نشستی با اعضای ستاد برگزاری جشنواره «شهید ارژنگ» در این شهرستان اظهار داشت: باید تلاش کرد تا انس مردم با قرآن را با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی روستاهای ما احتیاج بیشتری به توجه و کار در زمینه فرهنگی دارند، افزود: بر همین اساس جشنواره قرآنی «روستا» از سری برنامه‌های جشنواره «شهید ارژنگ» در بخش اسماعیلیه شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

حسینی با تأکید بر اینکه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: نهادینه کردن جشنواره‌های فرهنگی و هنری در روستاها موجب شناسایی و شکوفا شدن استعدادهای موجود در این مناطق می‌شود.

به گزارش فارس، جشنواره روستایی «شهید ارژنگ» در بخش‌های فرهنگی، هنری، ورزشی 14 تیر ماه سال جاری در اسماعیلیه آغاز به کار کرده است.

در پایان طالب‌زاده به عنوان مدیر بخش قرآن و قرائت شبی در محضر قرآن و صادقی به عنوان دبیر قرآنی جشنواره قرآنی این جشنواره منصوب شدند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول