اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی نماز:

دعای شب قدر امید را در دل مؤمنان زنده می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی نماز گفت: دعا بهترین عمل در شب قدر است زیرا قضای قطعی الهی را تغییر می‌دهد و نور امید را در دل مؤمن به وجود می‌آورد.

دعای شب قدر امید را در دل مؤمنان زنده می‌کند

حجت‌الاسلام صادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن شب قدر اظهار کرد: قدر، شب بهره‌وری، جذب رحمت، نورانی شدن به نور خاص الهی، پیشرفت و رقم خوردن اتفاقی خاص در زندگی است.

وی با بیان اینکه قدر شب از بین بردن «منیت» و خدایی شدن است گفت: دلیل و ریشه تمام اختلافات خانوادگی، نزاع‌های سیاسی و گرفتاری‌ها «منیت» است.

رئیس مرکز تخصصی نماز خاطر نشان کرد: زیبایی ظهور در این است که «من» را تبدیل به خدا می‌کند، بنابراین برای نزدیک شدن به این شاخصه باید در شب قدر روی خود خط بکشیم.

وی با بیان اینکه قدر شب برنامه‌ریزی و نظام‌دهی است گفت: در این شب باید در زمینه محورهای احکام، اخلاق و اندیشه برنامه‌ریزی داشته و مدل جهان‌بینی و جهان هستی را تعیین کنیم.

کفیل با بیان اینکه دعا بهترین عمل در شب قدر است عنوان داشت: دعا مغز عبادت بوده زیرا قضای قطعی الهی را تغییر می‌دهد و نور امید را در دل مؤمن به وجود می‌آورد.

وی یادآور شد: همه دعاهای ما با ظهور امام زمان(عج) مستجاب می‌شود و ظهور اجابت همه دعاهای عالم و خواسته‌های انبیا و اولیاست و باید بدانیم رشد، سعادت، پیشرفت، رفاه و آزادی و هر آنچه از خدا می‌خواهیم، در ظهور محقق می‌شود.

رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به سرگرفتن قرآن در شب قدر گفت: با سر گرفتن قرآن می‌گوییم که اندیشه و فکر ما را خدایی کن تا توفیق دعا نسبت به همه را پیدا کرده و تصمیم بگیریم یک گام به جلو برداریم.

وی عنوان داشت: باید محور دعاهای ما دعا برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد و اگر انسان بخواهد دعای خاص امام زمان(عج) شامل حال وی شود باید به دغدغه‌های خاص امام توجه کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول