اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها صورت گرفت

اختصاص 2 میلیارد ریال به ساختمان امدادی هلال احمر گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، 2 میلیارد ریال به پروژه احداث ساختمان امدادی هلال احمر گچساران اختصاص یافت.

اختصاص 2 میلیارد ریال به ساختمان امدادی هلال احمر گچساران

سید ابوالفتح بهنامیان پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از بهترین ویژگی‌های هلال احمر در زمان وقوع حوادث و سوانح، خدمت‌رسانی بی‌غرض به مردم با خلوص نیت و مهرورزی و کاستن درد و آلام حادثه‌دیدگان است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان امدادی هلال احمر گچساران و پیشرفت 20 درصدی این پروژه بیان داشت: این ساختمان در دو بخش اداری و امدادی احداث می‌شود.

بهنامیان تصریح کرد: این ساختمان چهار طبقه و یک‌هزار و 400 متر مربع بنا دارد و با توجه به قدیمی ‌بودن و کوچک ‌بودن ساختمان فعلی، احداث ساختمان‌ جدید برای جمعیت‌ هلال احمر گچساران ضرورت داشت.

وی نقش هلال احمر در زمان وقوع حوادث را نقشی محوری و برجسته عنوان کرد و گفت: بازسازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌های هلال احمر به منظور امدادی ‌بودن و با اولویت‌ داشتن فاکتورهای لازم برای استفاده در مواقع سوانح و حوادث مورد توجه مسئولان هلال احمر قرار گرفته است.

اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال تملک دارایی به هلال احمر گچساران

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به اینکه این ساختمان در چهار طبقه احداث می‌شود، ابراز داشت: ساختمان چهار طبقه امدادی هلال احمر گچساران دارای بخش‌های مختلف اداری و امدادی است.

بهنامیان یادآور شد: سالن اداری، سالن امدادی، اتاق کنفرانس امدادی، مرکز ارتباطات و کنترل امداد و نجات کوهستان و غریق و نجات کوهستان از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده برای این ساختمان است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده از سوی سازمان هلال احمر برای احداث این ساختمان را 8 میلیارد ریال عنوان کرد.

بهنامیان از اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به هلال احمر گچساران خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران افزود: 500 میلیون ریال از این اعتبار برای خرید تجهیزات و ماشین‌آلات امدادی و 400 میلیون ریال نیز برای تجهیز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شلالدان باشت اختصاص یافته است.

بهنامیان رسالت همیشگی هلال ‌احمر را تلاش و خدمت برای تعالی بشر دانست و تلاش برای تسکین آلام بشری، تفاهم متقابل، صلح و دوستی و حمایت و سلامت زندگی را از جمله اهداف مهم این جمعیت برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر گچساران با برنامه‌ریزی‌های اصولی در راستای اهداف مورد نظر گام‌ برمی‌دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول