اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر خبر داد

تاسیس باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از تاسیس باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

تاسیس باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در ملایر

علی‌مرتضی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: باشگاه امدادگران و نجاتگران در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری تشکیل و در هر شهرستان با تفکیک جنسیتی دو باشگاه تأسیس خواهد شد.

وی برنامه‌ریزی برای ارتقا و اعطای درجه به امدادگران، مشارکت و همفکری امدادگران و نجاتگران در امور مربوط به خود در هلال احمر و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارتی برای حضور در مانورها و صحنه‌های عملیاتی را از جمله اهداف تأسیس باشگاه برشمرد و افزود: انجام فعالیت‌های فوق برنامه‌ اردویی فرهنگی و اجتماعی و برنامه‌ریزی و کمک در اجرای صحیح آموزش‌های تخصصی از دیگر اهداف راه‌اندازی این باشگاه است.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر خاطرنشان کرد: انتخابات باشگاه امدادگران در تاریخ 14 مردادماه در خانه معلم ملایر برگزار می‌شود و از بین 17 کاندیدای مرد و 13 کاندیدای زن، پنج نفر در قالب شورای اجرایی و یک نفر از میان اعضای شورای اجرایی به عنوان دبیر شورا انتخاب خواهند شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات امداد و نجات در مرحله شهرستانی در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات تا پایان شهریور ماه در رشته‌های امداد و نجات جاده‌ای، سیلاب، کوهستان، طراحی اردوگاه و کمک‌های اولیه و آواربرداری و با حضور تمام امدادگران زن و مرد برگزار خواهد شد.

میرزایی گفت: عملیات ساخت پایگاه امداد جاده‌ای زنگنه ملایر تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم تا هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در مهرماه تکمیل شود و به بهر‌ه‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون 345 میلیون تومان برای ساخت این پایگاه هزینه شده است، افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر ملایر در تابستان امسال مانند سال‌های گذشته در پایگاه امداد جاده‌ای زاغه در محور ملایر ـ همدان به صورت ثابت و پایگاه زنگنه در محور ملایر ـ اراک به صورت موقت در حال آماده‌باش و امدادرسانی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر یکی از اقدامات ارزنده جمعیت هلال احمر کشور را اعطای درجه به امدادگران خواند و تصریح کرد: به طور کلی از میان امدادگران استان همدان 9 نفر موفق به کسب درجه ایثار به عنوان بالاترین درجه شدند که پنج نفر از این تعداد از امدادگران جمعیت هلال احمر ملایر هستند.

وی در پایان اضافه کرد: تاکنون 71 نفر از امدادگران مرد و زن ملایر درجه‌بندی شده‌اند و 80 نفر نیز در شرف کسب هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول