اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان:

امکان پاسخگویی به مسائل شرعی در هلال احمر لرستان فراهم شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان گفت: کارشناسان مسائل شرعی با استقرار در شعبه‌های جمعیت هلال احمر لرستان پاسخگوی سئوالات شرعی پرسنل و امدادگران لرستانی هستند.

امکان پاسخگویی به مسائل شرعی در هلال احمر لرستان فراهم شد

حجت الاسلام بهزاد پیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌‌آباد گفت: جهت پاسخ به ابهامات و ارتقای سطح دانسته‌های دینی و مذهبی امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر لرستان در ایام ماه مبارک رمضان با استقرار یک روحانی با عنوان کارشناس پاسخگویی به سئوالات شرعی در خدمت همکاران این سازمان هستیم.

وی افزود: با توجه به ساعات کاری و شیفت‌های امدادگران در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری و نوع مأموریت‌های امدادی در ماه مبارک رمضان بعضاً سئوالاتی برای مجموعه پیش می‌آید که با استقرار حجت‌الاسلام امیری‌زاده در ستاد استان و دیگر کارشناسان در سطح استان پاسخگوی مسائل شرعی مراجعان هستیم.

وی دیگر فعالیت‌های حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان در ماه مبارک رمضان را برگزاری کلاس‌های روخوانی و تفسیر قرآن و همچنین برگزاری مسابقات حضوری و غیر حضوری مخصوص پرسنل و اعضاء عنوان کرد.

انتهای پیام/ل۳۰

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول