اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان سال ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: تا پایان امسال تمام گلزارهای شهدا در استان ساماندهی می‌شود و جشن پایان ساماندهی این گلزارها را برگزار می‌کنیم.

گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان سال ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد حاجی‌زاده صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید بنیاد شهید شهرستان گناوه اظهار داشت: پایان ساماندهی گلزارهای شهدا تا پایان امسال از اولویت‌های بنیاد شهید است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: بنا داریم در سال 91 تمام گلزارهای شهدا در سطح استان و به ویژه گلزارهای روستایی ساماندهی شود و امیدواریم در این شهرستان با کمک و یاری فرماندار این امر با سرعت بیشتری انجام شود.

حاجی‌زاده بیان کرد: ساختمان قدیم بنیاد شهید و امور ایثارگران حدود 26 سال پیش و بدون هیچ کار کارشناسی ساخته شده بود که در حال حاضر فرسوده و در شأن خانواده‌های شهدا و جانبازانی که برای پیگیری امور خود به این مکان مراجعه می‌کنند نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یادآور شد: شهدا با خون خود عزت و افتخار را برای ما به ارمغان گذاشته‌اند.

فرماندار گناوه نیز در این آیین گفت: آنچه ما را در جنگ هشت ساله تحمیلی پیروز کرد ایثار و فداکاری جوانان با اخلاص و مشتاقی بود که به فرمان امام و مقتدای خویش لبیک گفتند.

احمد جعفری‌نسب افزود: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان خدمت به ایثارگری و جانفشانی انسان‌هایی است که جان خود را نثار این انقلاب کردند که این خود بسیار ارزشمند و بزرگ است.

وی اظهار داشت: ساختمان جدید بنیاد شهید گناوه با اعتبار اولیه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ساخته می‌شود.

جعفری‌نسب گفت: این ساختمان با زیربنای 398 مترمربع در دو طبقه احداث و با اعتبار برآورده شده کلی بیش از 32 میلیارد ریال به مدت 12 ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول