اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان:

تمام گلزارهای شهدای دشتستان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از ساماندهی تمام گلزارهای شهدای شهرستان دشتستان در سال جاری خبر داد.

تمام گلزارهای شهدای دشتستان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: سامان‌دهی گلزارها و مرقد مطهر شهدا یکی از اهداف اصولی است که دولت خدمتگزار در قالب برنامه‌های فرهنگی به آن توجه داشته و اقدامات ارزشمندی در این راستا صورت پذیرفته است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در دشتستان به موازات سایر نقاط کشور اقدامات مطلوبی در راستای سامان‌دهی گلزار شهدا صورت گرفته و در سال‌های اخیر همواره این روند تداوم داشته است.

دهقان با اشاره به سامان‌دهی تمام گلزارهای شهدای شهرستان دشتستان در سال جاری بیان کرد: با دستور فرماندار دشتستان در سال جاری شاهد سامان‌دهی تمام گلزارهای شهدای شهرستان دشتستان اعم از گلزارهای تک مزاره و چند مزاره در بخش‌ها و شهرهای مختلف شهرستان دشتستان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: تلاش برای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و سامان‌دهی گلزار شهدا در تحقق این هدف مهم نقش بسزایی ایفا می‌کند.

این مسئول اذعان کرد: کشاورزی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌هایی است که شهرستان دشتستان در اختیار دارد و باید با تمام توان به منظور توسعه شهرستان دشتستان از این توانایی بهره ببریم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان اضافه کرد: توسعه صنعت کشاورزی نقشی مهم در ایجاد اشتغال پایدار دارد و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید از تمام ظرفیت‌ها به این منظور استفاده کنیم.

دهقان یادآور شد: طرح توسعه کشاورزی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در توسعه زیرساخت‌های صنعت کشاورزی، بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان دشتستان و حل مشکلات کشاورزان مؤثر است و باید از این طرح به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون شهرستان دشتستان بیشترین سهم استفاده از طرح توسعه کشاورزی را به خود اختصاص داده و بیشترین تسهیلات ارائه شده طرح توسعه کشاورزی در استان متعلق به شهرستان دشتستان است ولی با توجه به توان شهرستان باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری به منظور استفاده از این طرح داشته باشیم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان بیان کرد: اعتبارات استان در طرح توسعه کشاورزی 108 میلیارد و 200 میلیون است که 10 درصد آن متمرکز کشوری و 20 درصد آن متمرکز استانی است و باید زمینه را برای استفاده هر چه مطلوب‌تر از مزایای این طرح زیرساختی و مهم اقتصادی به کار گیریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول