اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

گلزار شهدای چرام تا پایان تیرماه مرمت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرمت گلزار شهدای چرام تا پایان تیرماه انجام می‌شود.

گلزار شهدای چرام تا پایان تیرماه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، اکبر نیکزاد ‌‌در بازدید از گلزار شهدای شهر چرام اظهار کرد: ایران اسلامی هر چه دارد از شهدا و این فرزندان گلگون‌کفن انقلاب است چرا که سرمنشأ تحولات و به وجود آمدن نظام جدید خون پاک شهدا بوده است.

وی بازدید از گلزار شهدا و ملاقات با این الگوهای برجسته را از وظایف هر مسئولی دانست و ابراز داشت: مردم شهید‌پرور چرام جایگاه خود را در ایران اسلامی و نقش خود را در انقلاب اسلامی پیدا کرده‌اند.

نیکزاد، مرمت گلزار شهدای چرام را حق مردم شهیدپرور این شهرستان دانست و عنوان کرد: یکی از خواسته‌های مهم مردم شهرستان بحث سامان‌دهی گلزار شهدای چرام است، بنابراین مسئولین در این راستا باید نهایت تلاش خود را داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان سال گذشته در عملیات پژاک هفت شهید تقدیم اسلام کرده است، بیان کرد: مردم علاقه‌مند هستند در ایام و مناسبت‌های مختلف در کنار شهدا باشند و گلزار شهدا مرکز فرهنگی و مذهبی برای برنامه‌های مختلف آنها باشد.

وی اضافه کرد: ما تامین اعتبار این کار مهم در چرام را به پروژه‌های دیگر ربط نمی‌دهیم و نهایت تلاش خود را در این راستا به کار می‌بریم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: با توجه به این که قرارداد در این زمینه با پیمانکار مربوطه منعقد شده، ابتدا قبور شهدا را هم‌سطح‌سازی کرده و سنگ‌های مزار را که آماده است تا پایان تیرماه جای‌گذاری می‌کنیم.

این مسئول اذعان داشت: پس از انجام کارهای مذکور طرح را تکمیل کرده و با برآورد کردن هزینه‌ها تا بهمن سال جاری گلزار شهدای چرام آماده استقبال از برگزاری مراسم‌های مذهبی این شهرستان است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول