اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا:

اعتبار بزرگراه ورزقان- خاروانا افزایش یافت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبار قطعه اول بزرگراه ورزقان - خاروانا خبر داد.

اعتبار بزرگراه ورزقان- خاروانا افزایش یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان به نقل از دفتر ارتباطات مردمی و رسانه‌ای نماینده مردم ورزقان در مجلس،  اله‌ویردی دهقانی از اختصاص 740 میلیارد ریال برای جبران خسارات وارده به جنگل‌های ارسباران و احیای آن خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ در راستای عقد تفاهم‌نامه‌ای بین مجتمع معدنی مس سونگون و سازمان جنگل‌ها و مراتع برای جبران خسارات ناشی از فعالیت این مجتمع در شهرستان ورزقان اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: این مبلغ توسط سازمان جنگل‌ها و مراتع برای احیا و توسعه جنگل‌های ارسباران هزینه می‌شود تا طبیعت بکر منطقه همچون گذشته حفظ شود.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده سرانجام سد "حاجیلر" در ردیف طرح‌های مهر ماندگار آذربایجان‌شرقی قرار گرفت و تا پایان دولت دهم شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن خواهیم بود.

دهقانی در ادامه از افزایش اعتبار بودجه قطعه اول بزرگراه ورزقان - خاروانا خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته دو میلیارد تومان اعتبار فوق‌العاده برای قطعه نخست این بزرگراه که 12.5 کیلومتر طول دارد تخصیص یافت که اداره راه و شهرسازی آن را از ردیف بودجه خود تامین می‌کند. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول