اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق شهرستان شهرکرد:

فیدرهای خروجی پست 63.20 کیلوولت شهرکرد بهینه‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان شهرکرد از اصلاح و بهینه‌سازی فیدرهای پست 63.20 کیلوولت و احداث فیدرهای چهار و پنج در شهرکرد خبر داد.

فیدرهای خروجی پست 63.20 کیلوولت شهرکرد بهینه‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد هارونی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات برق این شهرستان، اظهار داشت: ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، ارتقای قدرت مانور و تامین بهتر برق مشترکین از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود.

وی افزود: برای اصلاح چهار فیدر مورد نظر 5 میلیارد و 800 میلیون ریال اختصاص یافته است.

هارونی با اشاره به وجود 51 فیدر در شهرکرد، فرخشهر، بن، سامان و طاقانک، گفت: انتظار می‎رود با اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی فیدرها توسط واحد طرح و نظارت امور برق شهرکرد علاوه بر نو شدن کابل‌های فرسوده و کاهش تلفات در پست 63.20 کیلوولت، تمام فیدرهای شهرکرد اصلاح شوند.

مدیر امور برق شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: فیدر مجموعه‌ای از وسایل قطع و وصل با ولتاژ اسمی معین است که برای دریافت برق از بالادست سیستم برق‌رسانی و تحویل آن به پایین‌دست سیستم تعبیه می‎شود.

وی اضافه کرد: امور برق این شهرستان به 116 هزار مشترک در بخش‏های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی خدمات‌رسانی می‏کند.

هارونی در ادامه انرژی برق را از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و پیشرفت هر شهر و روستا عنوان کرد و گفت: انرژی برق از مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم در راستای رشد و توسعه هر جامعه است، چرا که پیشرفت و توسعه صنعتی معلول انرژی برق است.

وی آموزش مدیریت مصرف را یکی از راهکارهای مقابله با اسراف در جامعه عنوان کرد و گفت: آگاه‌سازی مردم از فرایند تولید انواع انرژی، میزان مصرف سرانه مردم کشور ما نسبت به سایر کشورها از مواردی است که ضرورت اطلاع‌رسانی به مردم و آموزش استفاده صحیح و بهینه از انرژی را بیان می‌کند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول