اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دنا:

بهزیستی بدون وجود خیرین قادر به ادامه فعالیت نیست

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دنا گفت: بهزیستی بدون وجود خیرین قادر به ادامه فعالیت نیست که باید در ماه رمضان کمک بیشتری نسبت به مددجویان داشته باشند.

بهزیستی بدون وجود خیرین قادر به ادامه فعالیت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام سید اکبر وحدتی شامگاه جمعه در مراسم افطاری 200 نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستان در سالن ورزشی شهید حسین‌زاده دنا، رسیدگی به امور نیازمندان و محرومان جامعه را وظیفه‌ای همگانی برای تمام مردم و مسئولان دانست.

رئیس بهزیستی دنا گفت: یاری به نیازمندان اگر چه به واسطه خدمات بهزیستی اجرا می‌شود، ولی این مهم خود همت همه مردم جامعه را می‌طلبد.

وحدتی افزود: برپایی این گونه ضیافت‌ها را می‌توان در یک کلمه ضیافت مهر و مهربانی دانست که با حضور خیرخواهانه خیرین و دستان پرمهر آنان معنا می‌یابد.

وی با تشکر از خیرین و با قدردانی از خدمات آنان گفت: خیرین که بهزیستی بدون وجود آنها قادر به ادامه فعالیت نیست باید در ماه رمضان کمک بیشتری نسبت به مددجویان داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت مددجویان بهزیستی گفت: ماه رمضان ماه افزایش مشارکت‌های بهزیستی و فصل نیکوکاری‌های بیشتر است لذا از همه آحاد جامعه به واسطه شرکت در این امر خیرخواهانه تقدیر می‌شود.

رئیس بهزیستی دنا اظهار کرد: امور خیر در دین اسلام علاوه بر اجر اخروی، پاداش دنیوی هم دارد و باعث شادی قلبی شخص خیر هم می‌شود.

این مسئول افزود: مددجویان بهزیستی نیازهای گسترده‌ای در تمام ابعاد و عرصه‌های اجتماعی دارند و باید تمام توان را برای رفع مشکلات آن‌ها به کار گیریم.

وحدتی کمک به محرومین را در تمام سال خواستار شد و تصریح کرد: محرومان و مددجویان در طول سال نیاز به کمک و یاری دارند و ما باید به فکر آن‌ها باشیم و با حمایت‌ها و یاری رساندن زندگی را برای آن‌ها شیرین کنیم. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول