اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد

تخصیص 620 میلیون تومان بن کالای مددجویان بهزیستی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی گیلان از تخصیص 620 میلیون تومان بن کالای مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

تخصیص 620 میلیون تومان بن کالای مددجویان بهزیستی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها با تبریک روز خبرنگار ارتباط بین مردم و سازمان بهزیستی را حاصل تلاش رسانه‌ها دانست و اظهار کرد: سازمان بهزیستی آمادگی دارد درباره انعکاس اخبار این نهاد با رسانه‌ها همکاری کند.

وی، با بیان اینکه رسانه‌ها باید با دید مثبت به خدمات بهزیستی نگاه کنند، افزود: از خبرنگاران می‌خواهیم انعکاس دهنده خدمت‌ها باشند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با تصریح بر اینکه آمادگی پذیرش هر گونه انتقاد را دارم، ابراز کرد: سازمان بهزیستی با بیش از 100 نوع فعالیت به مردم ممکن است کاستی‌هایی داشته باشد که نیاز به راهنمایی مردم است.

وی، با بیان اینکه بهزیستی با فعالیت‌هایش به صورت مستقیم با گروهی از معلولان در ارتباط است، اذعان کرد:  بهزیستی وظایفی دارد که مخاطب آن تمام مردم هستند از جمله در بحث مشاوره‌های قضایی، ژنتیک، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها مانند تنبلی چشم و غربالگری که عموم را در بر می‌گیرد.

کوچکی‌نژاد ارائه خدمات در برخی مراکز را توسط خیران عنوان کرد و افزود: سال گذشته خیران 7 میلیارد تومان به مراکز خدمات‌دهی بهزیستی استان کمک کردند.

وی، بهزیستی را وسیله خدمت به مردم خواند و تصریح کرد: استقبال مردم از بهزیستی خوب است و عموم مردم گیلان انسان‌دوست هستند و کار خیر انجام می‌دهند.

این مسئول، از حضور مسئولان و مدیران کل در منازل مددجویان نیازمند خبر داد و یادآور شد: این دیدار از امروز با همراهی معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان و تعدادی از مدیران کل انجام می‌شود.

وی، با اشاره به تخصیص بن کالا به مددجویان بهزیستی گیلان تصریح کرد: در سفر اخیر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی به گیلان مبلغ 620 میلیون تومان به استان اختصاص یافت.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه بن‌ها بین 30 تا 50 هزار تومان در اختیار خانواده‌های مددجو قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بن خرید فروشگاه‌های رفاه تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول