اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 4 ماه نخست سال جاری تحقق یافت

کمک 50 میلیارد ریالی خیرین البرزی به بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری خیرین استان البرز 50 میلیارد ریال به این اداره کمک کرده‌اند.

کمک 50 میلیارد ریالی خیرین البرزی به بهزیستی

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سازمان بهزیستی جزو نهادهای خدمات‌رسان و حمایتی کشور محسوب می‌شود که دولت طی سال‌های اخیر اعتبارات و بودجه این سازمان را با هدف افزایش خدمات، ارتقاء داده است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در استان البرز پس از تشکیل رسمی این استان و ارتقاء ساختار اداری بهزیستی به اداره کل شاهد رشد و توسعه خدمات‌رسانی به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش هستیم.

افزایش 8 برابری بودجه بهزیستی استان البرز

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز ادامه داد: تا پیش از تشکیل استان البرز، ادارات بهزیستی فعال در شهرستان‌های کرج، نظرآباد و طالقان زیر مجموعه استان تهران به شمار می‌آمدند.

مکاریان گفت: با توجه به حجم بالای مشکلات تهران به دلیل جمعیت چند میلیونی این استان، طبیعی بود که بخش اصلی بودجه بهزیستی در پایتخت هزینه شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه این مشکل با تشکیل البرز از بین رفت و ما شاهد تخصیص بودجه و اعتبار مستقل برای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و شهرهای مختلف این استان هستیم.

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز اعلام کرد: نخستین دستاوردی که ارتقاء ساختار اداری این نهاد خدماتی در استان داشت، افزایش هشت برابری بودجه ما بود که با جذب کامل این اعتبار می‌توانیم حجم خدمات‌رسانی به مردم نیازمند و افراد تحت پوشش را به صورت چشم‌گیری افزایش دهیم.

اعتبارات دولتی برای رفع مشکل نیازمندان کافی نیست

مکاریان در پاسخ به این پرسش که آیا اعتبارات و بودجه بهزیستی البرز جوابگوی نیاز این استان است؟ گفت: برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید تاکید کنیم که توجه دولت طی سال‌های اخیر به فعالیت‌های بهزیستی و نیازهای مالی این سازمان به مراتب بیشتر از گذشته شده است.

وی متذکر شد: البته با وجود تمام اقدامات انجام شده، اعتبارات دولتی جوابگوی نیازها نیست و به طور کلی در هیچ کشوری دولت تمام بودجه و پول حمایتی را تامین نمی‌کند.

این مسئول تاکید کرد: بنابراین ما نیازمند کمک‌های مردمی هستیم و لازم است که افراد خیر به کمک نهادهای خدماتی مانند بهزیستی بیایند.

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز اعلام کرد: تعداد زیادی از مردم خیر و انسان‌دوست در استان البرز ساکن هستند که همواره بهزیستی را در اجرای طرح‌ها حمایت می‌کنند.

مکاریان در پایان اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال مردم خیر البرزی به ما کمک کردند و امیدواریم این روند تا پایان سال تداوم داشته باشد تا بتوانیم بخش مهمی از نیاز افراد کم‌درآمد و مددجویان زیر پوشش را برآورده کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول