اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی دلفان:

8000 نفر در دلفان تحت پوشش بهزیستی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان گفت: هشت هزار نفر در دلفان تحت پوشش بهزیستی لرستان هستند.

8000 نفر در دلفان تحت پوشش بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مراد خدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: 675 خانوار با هشت هزار نفر جمعیت در شهرستان دلفان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند که این افراد ماهیانه 316 میلیون و 500 هزار ریال را تحت عنوان مستمری دریافت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان گفت: 143 فرصت شغلی جدید در یک سال گذشته برای به‌کارگیری و اشتغال معلولان زیر پوشش این نهاد در سطح شهرستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه تعهدی بهزیستی برای اشتغال‌زائی در سال گذشته 97 شغل بوده، گفت: همچنین این سازمان برای اشتغال‌زائی مددجویان تحت حمایت خود تسهیلات ویژه اشتغال‌زائی را نیز به 40 نفر از مددجویان و معلولین پرداخت کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه 44 دانشجوی معلول نیز تحت پوشش بهزیستی شهرستان هستند، گفت: برای هزینه‌های تحصیلی این افراد سال گذشته 856 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در خصوص تأمین مسکن مددجویان اظهار داشت: 200 پرونده دریافت مسکن مهر برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان تشکیل شده و 150 نفر نیز در سامانه مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول