اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس

بقایی بی‌احترامی به نمایندگان خوزستان در مجلس را رد کرد

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هرگونه بی‌احترامی به نمایندگان مردم خوزستان در مجلس را تکذیب کرد.

بقایی بی‌احترامی به نمایندگان خوزستان در مجلس را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب خوزستان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمید بقایی در نامه خود به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرده است: عطف به نامه شماره 15540 مورخ 4/4/1391 منضم به تذکر کتبی 17 نفر از نمایندگان محترم استان خوزستان به رئیس جمهور مبنی بر بی احترامی دبیر شورایعالی مناطق آزاد به نمایندگان آبادان، مراتب ذیل را به استحضار می‌رساند:

1- به استثنای یک مورد ذیل، اساساً در ماه‌های اخیر هیچ ملاقاتی بر طبق هماهنگی قبلی بین نمایندگان محترم استان خوزستان و اینجانب وجود نداشته است که بتوان بر پایه آن اموری همچون "برخورد غیر متعارف و یا بی حرمتی" را مطرح و استنباط کرد.

2- جناب آقای سعید انصاری نماینده محترم آبادان بر اساس هماهنگی قبلی در تاریخ 22/3/1391 با اینجانب وعده ملاقات داشتند که خود ایشان در موعد تعیین شده جهت انجام ملاقات در دفتر اینجانب حاضر نشدند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول