اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

تعامل مناسبی بین مجلس و دولت در حال شکل‌گیری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مناسبی بین مجلس و دولت در حال شکل‌گیری است.

تعامل مناسبی بین مجلس و دولت در حال شکل‌گیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید رمضان شجاعی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداری مرکز استان مازندران اظهار داشت: مشکلات مرکز استان مازندران دو سه بخشی است.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات مرکز استان مازندران مربوط به زیرساخت‌های گذشته است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اعلام اینکه برای حل مشکلات شهر ساری نیاز به تهیه نقشه جامع تفصیلی داریم، یادآور شد: بخشی از مشکلات ساری به خاطر تعلل در اجرای پروژه‌ها به وجود آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه بنا ندارم در کارهای اجرایی کشور شرکت کنم، تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم دخالتی فیزیکی در مدیریت شهری ندارم ولی نسبت به شهر خودم و مردم این شهر دغدغه دارم.

شجاعی در ادامه با اشاره به دیدار نمایندگان با رئیس جمهور تاکید کرد: در حال حاضر تعامل مناسبی بین مجلس و دولت در حال شکل‌گیری است و با توجه به شرایط موجود کشور همدلی‌ها با تقویت شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر فشار زیادی بر روی کشور قرار دارد و تنها با وفاق و همدلی این مشکلات برطرف می‌شود و در شهر و استان ما نیاز به همدلی و همگرایی داریم.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اعلام اینکه مسئولان نظام برای حل مشکلات مردم دغدغه دارند، تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولی وجود ندارد که به نظام خیانت کند و اکثر مسئولان نظام دلسوز هستند.

وی در ادامه با اشاره به استیضاح شهردار سابق بیان داشت: رفاقت ما با شهردار سابق دیرینه است و ممکن است رسانه‌ها طوری بنویسند که ما با شهردار سابق تیر و تفنگ بازی می‌کنیم که اصلا این طور نیست.

وی در ادامه با اشاره به همکاری نمایندگان سابق مجلس با شهرداری ساری گفت: سال گذشته مبلغی از پولی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفت اینجانب برای ساخت پل ولی عصر در اختیار شهرداری قرار دادم.

شجاعی در ادامه با اعلام اینکه ساری مرکز استان است، تاکید کرد: فضای سبز در مرکز استان مازندران باید رونق پیدا کند.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول