اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه مردم ساری:

نمایندگان مجلس وحدت داشته باشند/ باید فروش نفت را کنار بگذاریم

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه مردم ساری گفت: توصیه‌ام به نماینده‌های ساری و میاندرود در مجلس این است که با هم باشند و از فرصت‌ها استفاده کنند.

نمایندگان مجلس وحدت داشته باشند/ باید فروش نفت را کنار بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز مرکز مازندران اظهار داشت: سعی کنیم بقیه ماه مبارک رمضان را هم به خوبی و با توجه بیشتر به عبادت بپردازیم.

وی ادامه داد: جهنم موضوعی جدی است و بیشتر به فکر قیامت باشیم.

طبرسی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، تصریح کرد: در زندگی امام حسن ع) نکات زیادی وجود دارد.

وی گفت: 34 سال است انقلاب صورت گرفته و همه ما تا این ساعت در عرصه بودیم و امام و رهبری را رها نکردیم و هنوز هم شعار ما این است که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

طبرسی یادآور شد: دشمن مشغول توطئه است و یک روز ما را آرام نمی‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توطئه‌های دشمن تصریح کرد: دشمن ابتدا جنگ هشت ساله را به راه انداخت و فکر کرد با جنگ می‌تواند انقلاب نوپا را از بین ببرد. وی با بیان اینکه از مازندران  10 هزار و 300 شهید تقدیم جنگ شد، افزود: از آن جنگ عزت‌مندانه رد شدیم.

طبرسی با اشاره به فتنه 88 متذکر شد: در جنگ سیاسی هم موفق نشدند و آنها قصد براندازی داشتند.

وی با بیان اینکه فتنه هم گذشت، ادامه داد: الان دوران تشدید تحریم و فشارها و تحریم فلج‌کننده است و وقتی دیدند در دو جبهه قبلی شکست خوردند به جنگ اقتصادی روی آوردند.

طبرسی با اشاره به اینکه آنها دیدند در جنگ نظامی و سیاسی موفق نشدند دست به تحریم زدند، بیان داشت: می‌خواهند مردم را وادار به تسلیم کنند اما کور خواندند چراکه مردم ما مانند همیشه در صحنه هستند.

خطیب جمعه مردم ساری خاطرنشان کرد: ما سختی‌ها را دیدیم و از آن روزها بدتر نمی‌شود ، البته قبول داریم که مشکلاتی هم وجود دارد اما این فشارها نمی‌تواند در آرمان‌های مردم رسوخ کند چراکه مردم ما جنگ دیده و آزموده هستند.

طبرسی با بیان اینکه فروش نفت را کنار بگذاریم، گفت: چرا باید وابسته به نفت باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌های زیادی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: راه تولید برای ما باز است و اقتصاد مقاومتی راه علاج در مقابل تحریم‌ها است.

طبرسی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی منفی‌باف هستند، یادآور شد: تلاش می‌کنند تا بتوانند بخشی از آنچه که از دست دادند را به دست بیاورند هرچند که بیداری اسلامی مانع آنها شد.

وی با اشاره به سالگرد نهضت مشروطه و درس‌های این حرکت گفت: شما مردم در عمل امتحان خود را دادید که نمی‌خواهید مشروطه به ایران بازگردد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه از راه‌های تفرقه نتیجه ندارد، گفت اگر می‌خواهیم کشور و استان ما آباد شود باید با هم باشیم.

طبرسی تصریح کرد: توصیه‌ام به نمایندگان مردم استان در مجلس این است که با هم باشند و از فرصت‌ها برای توسعه استان استفاده کنند. متاسفانه 50 روز از عمر مجلس گذشته و آقایان هنوز دست به کار نشده‌اند.

طبرسی ادامه داد: مردمی که به شما رای دادند از شما وحدت و برادری می‌خواهند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: باید با هم باشیم تا در دوره باقیمانده از دولت احمدی‌نژاد به مصوبات برسیم، باید برادر باشیم و شوت کردن توپ به زمین همدیگر کار پیش نمی‌رود.

انتهای‌پیام/ر10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول