اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت باید در مجلس پاسخگو باشد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده مردم اردبیل گفت: به دنبال بی‌تدبیری‌های اخیر وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت باید در مجلس پاسخگو باشد.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت باید در مجلس پاسخگو باشد

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مجلسیان معتقدند بی‌تدبیری‌ها در ذخیره‌سازی مناسب گوشت قرمز و سفید سبب بروز برخی نارسایی‌ها و مشکلات شده و ما به عنوان خادمان ملت تلاش می‌کنیم تا مطالبه آنها را به گوش مسئولان برسانیم و به دنبال همین بی‌تدبیری‌ها وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت باید در مجلس پاسخگو باشد.

وی عنوان کرد: هر چند عامل گرانی‌های اخیر در توزیع گوشت مرغ و سفید را وارد شدن دیرهنگام سویا و کنجاله مورد نیاز مرغداران اعلام می‌کنند، اما در این زمینه باید وزیر پاسخگو باشد که چرا تعلل و تأخیر در واردات نهاده‌های اولیه صورت گرفته است.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: مردم نجیب ما هر چند به صورت علنی گلایه‌ها و شکفه‌های خود را از موج اخیر گرانی‌ها اعلام نمی‌کنند، اما به شدت این موضوع مردم مناطق مختلف کشور به ویژه استان اردبیل را رنج می‌دهد چرا که این استان از دیرباز به دلیل درآمد کم مردم به شهر ارزان کشور معروف بوده است.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون 20 نفر از نمایندگان مجلس نهم استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کردند و پیش‌بینی می‌کنیم هفته آینده این استیضاح در مجلس اعلام وصول شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در نشست اخیر به ویژه اعضای کمیسیون اقتصادی و صنایع از توضیحات غضنفری قانع نشدند و ما موضوع استیضاح وزیر را با همراهی دیگر اعضای کمیسیون کلید زدیم.

به گزارش فارس،‌ عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: بنده همچنین در این استیضاح موضوع تزریق نشدن یارانه وعده داده شده به بخش صنعت را از طریق هدفمندی یارانه‌ها پیگیری کرده و مطرح می‌کنم و به جد از وزیر می‌خواهیم تا به مطالبات صنعتگران در این زمینه گردن نهد.

پیرمؤذن با رد دیگر استیضاح‌های مطرح شده در مجلس متذکر شد: به جز استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که به صورت جدی پیگیری می‌شود، استیضاح دیگری در کار نیست.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول