اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

نظام جامع رسانه‌ای در مجلس نهم مطرح و بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جامع رسانه‌ای که در حمایت از حقوق خبرنگاران در مجلس هشتم مطرح شد، به نتیجه نرسید و می‌بایست مجددا در مجلس نهم مطرح و بررسی شود.

نظام جامع رسانه‌ای در مجلس نهم مطرح و بررسی می‌شود

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مباحث وام مسکن خبرنگاران و دیگر موضوعاتی که از چندی قبل در راستای حمایت از خبرنگاران در کشور مطرح شده، حداقل خدمات است و می‌بایست همواره این حمایت‌ها را گسترش دهیم.

وی افزود: رسانه‌ها امروز یکی از پر نقش‌ترین ارکان در صحنه اجتماع هستند و وظیفه بسیار خطیری را در جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند و به واقع خبرنگاران در جامعه ما عناصری پر تلاش، ایثارگر و توانمند هستند که در سخت‌ترین شرایط رسالت اطلاع‌رسانی خود را به بهترین نحو به انجام رسانیده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به نظام جامع رسانه‌ای خاطرنشان کرد: نظام جامع رسانه‌ای که در حمایت از حقوق خبرنگاران در مجلس هشتم مطرح شد، به نتیجه نرسید و می‌بایست مجددا در مجلس نهم مطرح و بررسی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا در حال حاضر شروع به جمع‌آوری نقطه‌نظرات اصحاب رسانه و بزرگان رسانه کردیم تا بتوانیم شاهد تحولاتی در حوزه حمایت از حقوق خبرنگاران باشیم.

پژمانفر با اشاره به عدم توجه جدی مسئولان به خبرنگاران گفت: بنده پاس کاری وزرا و مدیران دولتی را در بحث وام مسکن خبرنگاران منطقی نمی‌دانم چراکه مجموعه خبرنگاران و صاحبان رسانه در کشور خواسته‌های زیادی نداشته و باید بیش از گذشته از آنها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از کمیته‌های در نظر گرفته شده در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم کمیته هنر و رسانه است که بنده نیز در این کمیته به فعالیت می‌پردازم.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش تبلیغات خارجی در سطح کلانشهرهای کشور به ویژه در پایتخت معنوی ایران اظهار کرد: تبلیغات کالاهای خارجی، یکی از کارهای اشتباهی است که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز همچنان ادامه دارد و باید جلوی این رویه گرفته شود.

وی ادامه داد: درحالی که امروز با تحریم‌های متعددی مواجه هستیم مردم بازهم از کالاهای خارجی استفاده می کنند که در این راستا باید ذائقه جامعه را در بخش مصرف کالاها، به‌ خوبی مدیریت کرد که البته در این قضیه تا حدودی کوتاهی می‌شود و مسئولان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول