اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد:

نمایشگاه‌های برون ‌مرزی خراسان‌رضوی همواره با استقبال مواجه بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشترک ایران و کابل گفت: نمایشگاه‌های برون‌ مرزی خراسان‌رضوی همواره با استقبال زیادی مواجه بوده است.

نمایشگاه‌های برون ‌مرزی خراسان‌رضوی همواره با استقبال مواجه بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد سیدی صبح امروز در نشستی خبری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با محوریت برگزاری نمایشگاه مشترک ایران و افغانستان در کابل برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد در راستای وظایفی که برای خود متصور است، همواره در برگزاری نمایشگا‌هی برون مرزی نیز فعال بوده است و تاکنون برگزاری این نمایشگاه‌ها، دارای ثمرات بسیار زیادی برای جمهوری اسلامی ایران و خراسان‌رضوی بوده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: نمایشگاه مشهد تلاش دارد تا علاوه بر حفظ بازارهای سنتی خود، بازارها و فرصت‌های جدیدی را نیز برای خود تعریف کند.

سیدی با اشاره به نمایشگاه مشترک ایران و افغانستان اشاره کرد: بازار افغانستان دارای ویژگی‌های خاص خود است و بسیار خوشحالیم که باید اعلام کنیم، خراسان ‌رضوی همواره در بازار افغانستان دارای حضوری فعال بوده است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه کابل، در سال‌های گذشته با استقبال بسیار مناسبی از سوی شهروندان افغانی مواجه شده و امسال علاوه بر نمایشگاه کابل، به فاصله یک ماه، نمایشگاهی را در هرات نیز برگزار می‌کنیم.

سیدی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی و هم‌چنین اتحادیه صادر کنندگان خراسان‌رضوی، نقش بارزی در برگزاری این نمایشگاه دارند و باید از زحمات آنها در برگزاری نمایشگاه‌های قبلی نیز تقدیر کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه طراز تجاری خراسان‌رضوی و افغانستان مثبت است، اظهار کرد: علاوه بر این، نمایشگاه بین‌المللی مشهد در هنگ‌کنگ نیز حضوری فعال دارد و تراز تجاری خراسان‌رضوی با این کشور نیز در چند سال اخیر، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول