اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل

فاز اول مصلای خلخال افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار اردبیل و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس همزمان با اقامه نماز جمعه فاز اول مصلای آیت‌الله خامنه‌ای خلخال افتتاح شد.

فاز اول مصلای خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصلای خلخال که بعد از ظهر امروز افتتاح شد سال‌هاست که عملیات اجرایی آن آغاز شده بود و با تلاش و پیگیری مستمر و حضور مداوم استاندار اردبیل برای تکمیل این پروژه به بهره‌برداری رسید و طبقه زیر‌زمین آن برای اقامه نماز جمعه مهیا شد.

با مفروش کردن مصلی و طبقه زیر‌زمین آن و همچنین مهیا شدن سیستم روشنایی و صوتی و فضاسازی توسط شهرداری در قالب پارکینگ برای توقف خودروهای نمازگزاران این مجموعه از امروز در اختیار نمازگزاران قرار گرفت تا بتوانند از این فضا استفاده کنند.

استاندار اردبیل در این مراسم با یادآوری اینکه در تمام شهرهای استان ساخت مصلی با جدیت و پیگیری مداوم در حال انجام است، اظهار داشت: ما در تکمیل پروژه‌ها توصیه‌های لازم را به فرمانداران در تأمین و تخصیص اعتبار مورد نیاز انجام داده‌ایم و امیدواریم فاز به فاز مصلاهای شهرهای مختلف استان تکمیل شده و به بهر‌ه‌برداری برسد.

سید حسین صابری خاطرنشان کرد: از این مکان‌های معنوی و ارزشمند علاوه بر اقامه نماز در برقراری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، محافل انس با قرآن و دیگر حوزه‌های ارزشی استفاده می‌شود تا زمینه برای حضور و جذب جوانان به کارهای ارزشمند مهیا شود.

وی یادآور شد: با احداث و راه‌اندازی این مصلاها نمازگزاران در یک فضای آبرومند به انجام فرایض دینی پرداخته و دعاگوی دولت اسلامی خواهند بود که امروز کمر همت بسته تا کاستی‌ها و خلأها را جبران کرده و خدمتگزاری صادق برای مردم باشد.

استاندار اردبیل علاوه بر افتتاح فاز اول مصلای خلخال و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خلخال از روند احداث پل آسیب‌دیده کلارچای بر اثر جاری شدن سیل اخیر بازدید کرد و نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این پل به عنوان مسیر ارتباطی خلخال به مرکز استان تأکید کرد.

صابری همچنین از سد خاکی درو در خلخال و جاده فیروز‌آباد – خلخال بازدید و نسبت به تکمیل و تسریع این پروژه‌ها دستور لازم را صادر کرد.

این مسئول همچنین از مجتمع ادارات کوثر، مجتمع فرهنگی این شهرستان، تقاطع خلخال به هرو، سد گیوی، سد زاویه هشتجین، و چندین طرح عمرانی و اجرایی کوثر بازدید و با حضور در جمع روستانشینان خلخال توزیع عادلانه اعتبارات را زمینه‌ساز رشد و توسعه روستاها اعلام کرد و گفت: عمران و آبادانی امروز کشور نتیجه نگاه عادلانه و متوازن به شهرها و روستاهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان بزرگترین غفلت و بی‌توجهی را غفلت از مناطق محروم توصیف کرد و اظهار داشت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر در مسیر حرکت عزت‌آفرین خود به رشد و تعالی واقعی نیاز دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول