اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور:

دولت اعتبارات بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان را تأمین کرد‌

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: دولت اعتبارات بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان را تأمین کرده است.

دولت اعتبارات بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان را تأمین کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اکبر محرابیان بعد از ظهر امروز در نشست با پیمانکاران پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اظهار کرد: تمام منابع لازم برای تکمیل این پروژه تأمین می‌شود، مشروط به اینکه این پروژه تا خرداد سال آینده به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه باید کار به صورت شبانه‌روزی دنبال شود، تصریح کرد: ماشین آلات راه‌سازی نباید در اجرای این پروژه کاهش یافته تا بر اساس برنامه این پروژه قبل از اتمام دولت دهم به اتمام برسد.

محرابیان همچنین بر رفع مشکل پیمانکاران قطعات مختلف این پروژه راه‌سازی تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در 145 کیلومتر و در چهار قطعه اجرا می‌شود.

عطاءالله قادری گفت: تمام قطعات این پروژه بزرگ راه‌سازی دارای پیمانکار بوده و تنها قطعه آخر فاقد پیمانکار بوده که به زودی پیمانکار این پروژه نیز مشخص می‌شود.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه راه‌سازی را به ترتیب در قطعه یک 30 درصد، قطعه دو 27 درصد، قطعه سه پنج درصد عنوان کرد.

قادری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه راه‌سازی که در یکی از محورهای پرتردد کشور قرار دارد را هزار و 600 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته وی، هم اکنون 140 میلیارد ریال صورت وضعیت پیمانکاران در شرکت توسعه زیرساخت قرار داشته که باید در پرداخت آن تسریع شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور همچنین با اشاره به وضعیت کنار گذر شمالی بجنورد اظهار کرد: این پروژه راه‌سازی به طول 20 کیلومتر بوده که مسیر غرب به شرق را متصل می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت 65 درصدی این پروژه راه‌سازی گفت: صرفا امسال این پروژه  15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی پیش بینی کرد تا یک باند از کنارگذر امسال و تمام مسیر کنارگذر شمالی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس، پیمانکاران قطعات مختلف پروژه راه‌سازی بجنورد به جنگل گلستان و کنار گذر شمالی مرکز خراسان‌شمالی نیز با اشاره به کمبود نقدینگی خواستار پرداخت مطالبات خود از سوی دولت برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها شدند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول