اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

احداث بزرگراه مشگین‌شهر ـ اردبیل 50 درصد تلفات را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی شدن پروژه بزرگراه مشگین‌شهر – اردبیل بیش از 50 درصد تصادفات و تلفات این محور را کاهش می‌دهد.

احداث بزرگراه مشگین‌شهر ـ اردبیل 50 درصد تلفات را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس اسدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مشگین‌شهر در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تلاش کردیم تا 80 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه از طریق وزارت راه و شهرسازی تخصیص پیدا کند تا این اتوبان کامل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد:‌ با مساعدت وزیر راه و شهر‌سازی قرار است ادامه اجرای این پروژه در سه قطعه 10 کیلومتری برای اجرا به پیمانکار واگذار شود به طوری که هم اکنون 26 کیلومتر این بزرگراه از سمت اردبیل به اتمام رسیده و عملیات اجرایی 20 کیلومتر از سمت مشگین‌شهر آغاز شده است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در کنار توسعه راه‌ها و تجهیز ابنیه‌های زیر‌بنایی در سایر حوزه‌ها نیز تلاش می‌کنیم به مردم مشگین‌شهر ساکن در روستاها و شهرها خدمات‌رسانی مطلوبی را با همراهی مدیران اجرایی ارائه دهیم تا بخشی از رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

اسدی همچنین در جریان بررسی مشکلات شهر قصابه مشگین‌شهر نیز گفت: این شهر به عنوان پیشانی مشگین‌شهر در ورود مسافران و گردشگران باید آراسته و زینت بخشیده به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی شود.

وی تاکید کرد: با هدف جذب گردشگران به زودی کمپ گردشگری قصابه به اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان در کنار رودخانه مشگین‌چایی احداث می‌شود.

این نماینده مجلس خدمات‌رسانی به مناطق دور‌افتاده را یکی از برجسته‌ترین خصوصیات مدیران اجرایی توانمند در نظام اسلامی برشمرد و افزود: جامعه اسلامی ما که امروز آراسته به فضیلت‌ها و کرامت انسانی است در اعتلای خدمت‌رسانی به هموطنان شاخصه خدمت بی‌منت را همیشه مورد الگو و هدف‌گذاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر نیز با بیان اینکه شأن مدیران اجرایی در نظام اسلامی شأن خدمت‌رسانی و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم است، بیان داشت:‌ در هفته دولت گازرسانی به شهر تازه تاسیس قصابه انجام می‌شود.

فضایل عزیزی تصریح کرد:‌ هم اکنون طرح گازرسانی به این شهر پیشرفت مطلوبی دارد و به نظر می‌رسد با تلاش پیمانکار اهالی این شهر در هفته گرامیداشت دولت بتوانند از این نعمت بهره‌مند شوند.

وی از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای این شهر از محل اعتبارات تملک دارایی برای عمران و آبادانی بیشتر خبر داد و اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر قصابه باید به نحوی هماهنگ شده و برنامه‌ریزی کنند تا از فرصت پیش آمده برای انجام کارها و خدمات بیشتر بهره بگیرند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول