اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

کار پروژه بزرگراه کربلا و تعریض گردنه پاطاق باید تا پایان سال 91 به اتمام برسد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: پیمانکاران مربوط به اجرای پروژه بزرگراه کربلا و تعریض گردنه پاطاق باید کار را تا پایان سال 91 به اتمام برسانند.

کار پروژه بزرگراه کربلا و تعریض گردنه پاطاق باید تا پایان سال 91 به اتمام برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی نیکزاد در بازدید از پروژه در حال اجرای تعریض بزرگراه کربلا در محدوده بین اسلام‌آبادغرب و سرپل‌ذهاب ضمن تاکید بر تسریع در روند کار‌، اظهار کرد: پیمانکاران مربوط به اجرای پروژه بزرگراه کربلا و تعریض گردنه پاطاق باید کار را تا پایان سال 91 به اتمام برسانند.

نیکزاد ادامه داد: ظرف چند روز آینده اعتباری بیش از 370 تا 480 میلیارد ریال در صورت ارائه صورت وضعیت مالی از سوی پیمانکاران به این پروژه پرداخت خواهد شد تا موجب تسریع در کار پروژه عملیاتی شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از پروژه‌های در حال احداث مسکن مهر شهرستان سرپل‌ذهاب هم بازدید کرد.

میرزا مراد پیرو نیز از تخصیص 98 میلیارد ریال اعتبار عمرانی شهرستان سرپل‌ذهاب در سال‌جاری خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

پیرو افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های استان کرمانشاه برای انجام امور عمرانی در شهرستان سرپل‌ذهاب اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در پایان گفت: اعتبارات عمرانی استانی شهرستان سرپل‌ذهاب در سال 90 برای 220 پروژه، 76 میلیارد ریال بود هر چند این میزان اعتبار با توجه به موقعیت و شرایط شهرستان در طول سال به 160 میلیارد ریال رسید.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول