اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس خبر داد

اتمام بزرگراه جیرفت به سه‌راهی بم تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دیدار با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد بزرگراه جیرفت به سه‌راهی بم در حوزه شهرستان جیرفت از محل اعتبارات طرح مهر ماندگار تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

اتمام بزرگراه جیرفت به سه‌راهی بم تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس، فرج‌الله عارفی با اشاره به مصوبات جلسه خود با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: طی یک دیدار حضوری و مکاتبات انجام شده، مقرر شد، بزرگراه جیرفت به سه‌راهی بم در حوزه شهرستان جیرفت از محل اعتبارات طرح مهر ماندگار تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی افزود: در این دیدار وزیر راه و شهرسازی همچنین با توجه به نیاز مبرم جنوب به راه‌آهن دستور بررسی و همکاری لازم را داده است.

عارفی از دستور وزیر برای راه‌اندازی فرودگاه جیرفت در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد، پروازهای مسافربری فرودگاه جیرفت نیز راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به افزایش سهم آورده متقاضیان مسکن مهر و عدم توانایی پرداخت این مبلغ توسط آنان ابراز داشت: مشکل افزایش سهم آورده متقاضیان مسکن مهر در این جلسه مطرح شد که وزیر راه شهرسازی دستور اختصاص 2 هزار و 200 واحد را برای رفع مشکل متقاضیان مسکن مهر در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد داده است.

عارفی عنوان کرد: با تصویب اختصاص این واحد‌ها متقاضیان بدون پرداخت سهم آورده تنها با پرداخت وام صاحب مسکن می‌شوند.  

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخاطرات زیاد جاده جیرفت به بلوک و فاریاب گفت: در این جلسه مصوب شد در صورت انجام زیرسازی این جاده از محل اعتبارات استانی آسفالت و روسازی آن با تخصیص اعتبارات ملی انجام گیرد.

عارفی با بیان اینکه راه‌اندازی اداره کل پایانه جنوب در ستاد راهبردی مصوب شده است، خاطرنشان کرد: موضوع راه‌اندازی اداره کل پایانه‌های جنوب استان کرمان نیز در دیدار با وزیر مطرح شد که وی دستور بررسی صادر کرد.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی اداره کل پایانه‌ها در جنوب استان کرمان ابراز داشت: با توجه به تردد زیاد کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی پیگیر راه‌اندازی این اداره کل هستیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول