اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس:

تومان‌های بودجه آستارا به ریال تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه‌ اختصاص یافته برای پروژه‌های عمرانی آستارا از تومان به ریال تبدیل شده است.

تومان‌های بودجه آستارا به ریال تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده در سال جاری برای شهرستان بسیار ناچیز است، اظهار کرد: شهرستان آستارا سال‌هاست مورد کم لطفی مسئولان استانی قرار گرفته که نمونه بارز آن تخصیص محدود اعتبارات برای طرح‌های عمرانی این شهرستان است.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استانی نسبت به طرح‌های عمرانی و نیمه تمام آستارا افزود: با اختصاص بودجه ناچیز برای شهرستان مرزی آستارا که عدم رضایت‌مندی مردم و خدا را به دنبال دارد، مسئولان باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه مسئولان این شهرستان نباید واهمه‌ای در زمینه ارائه مشکلات و کاستی‌ها به مدیران کل استان داشته باشند، تصریح کرد: عدم ارائه کاستی‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان به مدیران استانی هیچ معنا و مفهومی ندارد و مدیران شهرستانی باید به خاطر مردم و خداوند مشکلات مردم را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه ارائه راهکارها و انتقادها به مدیران استانی باید همراه با حفظ جایگاه و اخلاق و ادب همراه باشد، اضافه کرد: هیچ مسئولی حق ندارد بدون دلیل و توافق اقدامی در راستای مدیریت شهرستان انجام دهد.

نعیمی از مسئولان استان خواستار توجه هر چه بیشتر نسبت به توسعه آستارا با توجه به حساسیت جایگاه ویژه این شهرستان مرزی شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول