اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هواداران داماش

قویدل مالک جدید باشگاه داماش گیلان شد

خبرگزاری فارس: با حضور هواداران تیم فوتبال داماش گیلان، شهرام قویدل مدیرعامل شرکت صدرا مالک جدید باشگاه داماش گیلان معرفی شد.

قویدل مالک جدید باشگاه داماش گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل تیم داماش گیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این روزها فشار و دغدغه برای اینکه تیم داماش در استان می‌ماند یا خیر بسیار زیاد وجود داشت، اظهار کرد: همواره روزنه‌های امیدی در دل همه ما وجود داشت و به دنبال نجات دهنده مشکلات تیم بودیم.

امیر عابدینی ادامه داد: جلساتی با آقای قویدل داشتیم و این انتخاب یک ودیعه الهی در ماه رمضان در نظر گرفته می‌شود به طوری که تمام برکات خداوند در این ماه بروز پیدا می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه قویدل از نظر مدیریت جزو مدیران با اندیشه و خدمتگزار به نسل جوان است، گفت: هنجار زیبای ورزشی تنها کاری است که می‌توانیم برای جوانان انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه داماش، وجود اسپانسر در فوتبال را دارای معنای خاص و مالکیت مفهوم دانست و تصریح کرد: تیم داماش به هیچ عنوان از گیلان خارج نمی‌شود.

وی، با تاکید بر اینکه اگر پیشوند و پسوندی برای اسم تیم داماش انتخاب شود باید آن را قبول کنیم، خاطرنشان کرد: مدیران جدید باشگاه فعلاً تصمیمی برای انتخاب اسم جدید ندارند و اگر هم قرار باشد اسم تیم تغییر کند این کار به صورت نظرسنجی از طریق فراخوان نزد مردم صورت می‌گیرد.

عابدینی با اشاره به اینکه برخی از تیم‌های باشگاه داماش به دلیل عدم بضاعت منحل شده است، اضافه کرد: اولویت برنامه کاری ما تیمداری ورزش‌های توپی و توری و سپس پرداختن به ورزش‌های دیگر از جمله تکواندو است.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال استان را باید در صدر کشور قرار دهیم و در موقعیت‌هایی که ما دچار مشکلات مالی بودیم مردم ما را رها نکردند و گاهی اوقات بازیکنان تیم با دریافت مبلغی به میزان دو میلیون تومان با تمام توان به تیم خدمت می‌کردند و هیچ اعتراضی نمی‌کردند.

مدیرعامل باشگاه داماش، با بیان اینکه توقع بنده از شورای شهر رشت بیش از اینها بود، یادآور شد: در زمانی که تیم ما در آستانه تعطیلی بود و در شرایطی که باشگاه‌های دیگر بازیکنان زیادی جذب کردند کسی به سخنان ما گوش نداد.

وی ادامه داد: اگر 5 درصد بودجه 137 میلیارد تومانی شورای شهر به تیم داماش اختصاص پیدا می‌کرد ما دچار چنین مشکلاتی نمی‌شدیم و این در حالی است که تیم گهر زاگرس درود با کل بودجه 12 میلیارد تومانی این شهر اداره می‌شود.

عابدینی، افزود: ما اهداف بلندی داریم و طبق برنامه امسال تیم داماش جزو شش تیم بالای جدول خواهد بود و تیم ما با بضاعت خوبی بسته شده و قصد داریم با جذب بازیکنان جدید به اهداف خود برسیم.

وی، درباره وضعیت دستمزد بازیکنان، خاطرنشان کرد: تا امروز بازیکنان داماش گیلان هیچ مبلغی دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول