اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی:

خبرگزاری فارس بازوی توانمند آبفار خراسان جنوبی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: خبرگزاری فارس بال کمکی و بازوی توانمند آبفار روستای استان در خدمت‌رسانی به مردم است.

خبرگزاری فارس بازوی توانمند آبفار خراسان جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان جنوبی به مناسبت 17 مرداد اظهار کرد: خبرنگاری و اطلاع‌رسانی در حقیقت یکی از شغل‌های سخت و پردردسر اما شیرین و ارزشی است.

وی ادامه داد: این شغل طاقت‌فرسا و تلاش شاغلان این عرصه در واقع در تمامی زمینه‌ها موثر و مثمرثمر واقع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: تعهد اخلاقی و احساس مسئولیت در برابر نظام و ارزش‌های دینی و فرهنگی باید یکی از شاخص‌های خبرنگاران باشد و این شاخص‌ها در خبرنگاران جامعه اسلامی ما وجود دارد.

بسکابادی از جامعه خبری و خبرنگاران به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی در جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی‌های صحیح خود سبب اعتمادافزایی عمومی در اجتماع می‌شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خبرگزاری فارس به دلیل اطلاع‌رسانی اخبار شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اظهار کرد: اخبار این نهاد به نحو شایسته و دقیق در خروجی خبرگزاری فارس استان قرار می‌گیرد که این مهم جای تقدیر دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: درج اخبار متعدد و خوب آبفار روستایی استان در خروجی خبرگزاری فارس نشان از احساس مسئولیت این رسانه نسبت به مشکلات مردم و بحث اطلاع‌رسانی روستاها است.

بسکابادی از خبرگزاری فارس به عنوان بال کمکی و بازوی توانمند آبفار روستایی خراسان جنوبی در عرصه خدمت‌رسانی یاد کرد.

رضا حسینی مسئول روابط عمومی، عطا قربانی و مهدی سلیمی از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز در این بازدید حضور داشتند.

در پایان خبرنگار فارس از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی خواست تا واژگان خبرنگار فارس را در قالب یک کلمه توصیف کند که بسکابادی پاسخ داد:

خبرنگار؛ زحمتکش

بسکابادی؛ گناهکار

فارس؛ زبان گویای مستضعفین

روابط عمومی؛ زبان گویای اداره

حسینی؛ مومن و صادق

سلیمی؛ جوان جویای نام

قربانی؛ اهل تعامل

انتهای پیام/ش20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول