اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

خبرنگاران شایسته بهترین تجلیل هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: خبرنگاران به پاس تلاش‌هایی که در انعکاس مشکلات جامعه انجام می‌دهند شایسته بهترین تجلیل هستند.

خبرنگاران شایسته بهترین تجلیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: شفاف‌سازی بزرگ‌ترین رسالت خبرنگاران است و خبرنگاران شایسته بهترین تجلیل هستند.

وی، با بیان اینکه باید از قشر خبرنگاران که مشکلات جامعه را منعکس می‌کنند به بهترین نحو تجلیل شود، افزود: وظیفه ما تجلیل از خبرنگارانی است که همواره مشکلات جامعه را به موقع منعکس می‌کنند.

فرماندار رشت با اشاره به برنامه‌ریزی این نهاد برای تجلیل از خبرنگاران خاطرنشان کرد: قبل از هفته دولت امسال برنامه خوبی برای خبرنگاران داریم.

وی در ادامه به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: بحث تحریم از زمان بیداری اسلامی در منطقه اتفاق افتاد و خیزش اسلامی شتاب قابل توجهی گرفت.

عظمتی، با تصریح بر اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تمام فشارهای خود را علیه نظام بیشتر کردند، ابراز کرد: ملت ایران این فشارها را تحمل کردند و توانستند از تحریم‌ها سربلند بیرون آیند و سرافرازی خود را حفظ کنند.

وی، با بیان اینکه استکبار وارد مرحله جدیدی از تحریم‌ها شده است، یادآور شد: در مدت 33 سال از انقلاب اسلامی به نحوی در تحریم بودیم و این بار نیز ملت ایران از تحریم سربلند بیرون می‌آیند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول