اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره‌کل حمل و نقل همدان صورت گرفت

اهدای 60 میلیون تومان برای آزادسازی رانندگان زندانی تحت دیه

خبرگزاری فارس: در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان همدان، اداره‌کل حمل و نقل و صنوف وابسته به آن 62 میلیون تومان برای آزادسازی رانندگان زندانی تحت دیه هدیه کردند.

اهدای 60 میلیون تومان برای آزادسازی رانندگان زندانی تحت دیه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، جشن گلریزان ستاد دیه استان همدان با حضور نماینده ستاد دیه کشور، مسئولان استانی، دست‌اندرکاران صنف حمل و نقل و افراد خیر و نیکوکار استان در هتل باباطاهر همدان برگزار شد.

حضور دست‌اندرکاران حمل و نقل در مراسم جمع‌آوری کمک‌های خیرین که همه ساله در ماه مبارک رمضان در سطح کشور همچنین استان همدان با هدف گسترش فرهنگ کمک به زندانیان آبرومند و نیازمند برگزار می‌شود چشمگیر بود.

اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان به عنوان پیشگامی در عرصه کمک‌رسانی به رانندگان تحت دیه با پیشنهاد انجمن‌های مربوطه طرح افزودن مبلغ هزار ریال به برگه‌های بارنامه صادره را به صورت مستمر اجرا و در طی سال هزینه‌ای را برای این منظور جمع‌آوری کرده و مبالغ جمع شده را در اختیار ستاد دیه قرار می‌دهند تا صرف آزادسازی رانندگان زندانی شود.

علاوه بر کمک مستمر فوق که از طرف انجمن‌های صنفی حمل و نقل و اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به این امر اختصاص می‌یابد، صنوف حمل و نقل استان نیز با حضور در مراسم مبالغی شخصاً متقبل شده و در این کار خیر پیشقدم می‌شوند.

با نظارت و هماهنگی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها در مراسم شب گذشته مبلغ 50 میلیون تومان جمع‌آوری شده از روی بارنامه‌های صادره طی سال گذشته و 12 میلیون تومان از طرف اصناف حمل و نقل استان به ستاد دیه استان هدیه شد تا برای آزادسازی رانندگان زندانی تحت دیه منظور شود.

یادآور می‌شود در سا‌ل‌های گذشته نیز چندین نفر راننده زندانی تحت دیه با کمک‌های اهدایی انجمن صنفی حمل و نقل و خیرین شرکت‌های حمل و نقلی استان و کمک‌های نقدی صنوف وابسته از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول