اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته قوه قضائیه و روز پاسدار

گلزار شهدای پلدختر عطرافشانی و گل‌باران شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته قوه قضائیه و روز پاسدار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پلدختر عطرافشانی و گل‌باران شد.

گلزار شهدای پلدختر عطرافشانی و گل‌باران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، پیش از ظهر امروز شرکت کنندگان با عطرافشانی و نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدا یاد شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و انقلاب عهد و پیمان دوباره بستند.

شرکت کنندگان در این مراسم با شست‌وشوی قبور مطهر شهدا با گلاب، بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دنبال کردن اهداف شهدا تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشته و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

در این مراسم مدیران و پرسنل دادگستری با آرمان‌های والای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم یاد و خاطره شهیدان قوه قضائیه، حادثه خونین هفت تیر و شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی را گرامی داشته و بر حرکت در مسیر آرمان‌های این عزیزان تاکید کردند.

در ادامه امام جمعه پلدختر با بیان این که شهدا مایه عزت و افتخار انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های انقلاب و گنجینه ارزش‌های معنوی و مردانگی هستند و پاسداشت شأن و منزلت شهدا، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه‌ای همگانی است تا زمینه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش فراهم شود.

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند افزود: حفظ و تقویت آرمان‌های امام راحل، شهیدان والامقام و تبعیت از رهبری ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با حرکت در مسیر حماسه‌سازان کربلا و سیدالشهدا(ع) در تاریخ ماندگار شده‌اند.

وی از شهدا به عنوان وارثان حقیقی و رهروان راه و روش ائمه اطهار(ع) یاد کرد و گفت: باید همواره یاد و نام این شهدای گران‌قدر زنده نگه داشته شود.

لروند افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی معنوی ولایت مطلقه فقیه است و به همین دلیل استکبار جهانی تلاش می‌کند در قالب جنگ نرم با قطع این بازوان معنوی بتواند جایگاه و پایگاه معنوی ولایت‌فقیه را متزلزل سازد تا بتواند به اهداف شوم استثماری خود نایل شود.

وی سپاه و بسیج را مصداق بارز ولایت‌مداری دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که سپاه و بسیج، پای در رکاب ولایت مطلقه فقیه بوده و آماده جان‌فشانی در راه تحقق منویات رهبری هستند، دشمنان نخواهند توانست مرزهای جغرافیایی و معنوی ما را مورد تعرض قرار دهند.

در ادامه رئیس دادگستری شهرستان پلدختر نیز در سخنانی هدف از برگزاری مراسم گل‌باران گلزار شهدا در هفته قوه قضائیه را تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد.

بیژن سوری افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان برکت انقلاب اسلامی هم‌چون گوهری تابناک در مسیر استمرار نظام جمهوری اسلامی هستند که تکریم و منزلت مقام اجتماعی آنان در جامعه بر همگان ضروری است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول