اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر و مربی نوشاد عالمیان:

عالمیان با دعای مردم می‌تواند راهی نیمه‌نهایی المپیک شود

خبرگزاری فارس: پدر نوشاد عالمیان، پینگ‌پنگ باز مازندرانی در رقابت‌های المپیک 2012 لندن گفت: نوشاد با دعای مردم ایران می‌تواند راهی مرحله نیمه‌نهایی المپیک شود.

عالمیان با دعای مردم می‌تواند راهی نیمه‌نهایی المپیک شود

رحمت‌الله عالمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از اینکه نوشاد موفق شد طلسم‌شکنی کند و در دو بازی المپیک مقابل حریفان خود پیروز شود، احساس خوشحالی و غرور می‌کنم.

وی گفت: تا به حال هیچ ورزشکاری از ایران در رشته پینگ‌پنگ نتوانسته در بازی‌های المپیک پیروز شود، ولی نوشاد در دو بازی گذشته خود برابر حریفان خود از کشورهای استرالیا و فیلیپین پیروز شد.

پدر این قهرمان با اشاره به رقابت سخت و فشرده در بازی‌های المپیک برای هر ورزشکار، افزود: نوشاد برای حضور در این مسابقات مشکلات و دشواری‌های بسیار را متحمل شد.

عالمیان از بازی دشوار امروز در برابر حریف آلمانی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر نوشاد پس از دو پیروزی روحیه بسیار خوبی دارد و اگر بازی امروز مقابل حریف قدر خود پیروز شود به راحتی می‌تواند مدال کسب کند.

وی درباره حریف امروز نوشاد گفت: تیوما بول آلمانی دارای رنکینگ دوم جهان بوده که قهرمانی‌های متعددی در پرونده این ورزشکار است که می‌توان به قهرمانی چندین دوره اروپا و جهان اشاره کرد.

عالمیان یادآور شد: تیوما بول شش دوره قهرمان پینگ‌پنگ اروپا است. از نظر رنکینگ جهانی اختلاف زیادی با نوشاد دارد که دارای رنکینگ 77 است.

این مربی اذعان داشت: نوشاد برای شرکت در مسابقات المپیک 2012 لندن با کمترین امکانات به این رقابت‌ها اعزام شد، زیرا وی در سالن بسیار کوچک بابل و همچنین سالن همکف خانه من تمرین می‌کرد.

پدر نوشاد عالمیان در پایان متذکر شد: در ماه مبارک رمضان و با دعای خیر مردم امیدوارم نوشاد با پیروزی مقابل حریف قدر آلمانی پیروز ‌شود تا بتواند برای نخستین ورزشکار پینگ‌پنگ کشورمان جز هشت نفر برتر المپیک باشد.

به گزارش فارس، نوشاد عالمیان امروز از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در بازی‌های المپیک 2012 لندن به دیدار تیوما بول از کشور آلمان می‌رود که در صورت پیروزی نوشاد بر حریف، وی به جمع هشت نفر پایانی صعود می‌کند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول