اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران:

حذف از المپیک چیزی از ارزش‌های نوشاد عالمیان کم نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران گفت: حذف از بازی‌های المپیک چیزی از ارزش‌های نوشاد عالمیان کم نمی‌کند.

حذف از المپیک چیزی از ارزش‌های نوشاد عالمیان کم نمی‌کند

عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری پس از حذف نوشاد عالمیان در رقابت‌های المپیک 2012 لندن بیان داشت: در برنامه‌ای با حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان در منزل نوشاد عالمیان حضور می‌یابیم تا برای انجام بازی‌های زیبا او در المپیک 2012 لندن از این قهرمان تجلیل کنیم.

زعفری با اشاره به اینکه عالمیان با سه بازی درخشان، خود در این مسابقات برای حضور در المپیک 2016 فدراسیون را امیدوار کرده، افزود: عالمیان در این رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شد و موفق شد در دو بازی بر حریفان پیروز و طلسم چندین ساله المپیک را بشکند.

وی در ادامه یادآور شد: حذف از بازی‌های المپیک چیزی از ارزش‌های نوشاد عالمیان کم نمی‌کند.

این مسئول تصریح کرد: رقابت در بازی‌های المپیک بر هر ورزشکاری سخت و دشوار است که عالمیان هنوز بسیار جوان و تجربه نخستین حضور در این بازی‌ها را داشت.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران در ادامه بیان داشت: عالمیان از باهوش‌ترین بازیکنان پینگ‌پنگ بازان کشور محسوب می‌شود که حالا دیگر بازیکنان برتر خارجی حساب ویژه‌ای برای وی باز کردند.

زعفری درباره بازی روز گذشته نوشاد مقابل حریف آلمانی گفت: از نظر رنکینگ جهانی به هیچ عنوان نوشاد و تیمو بول آلمانی با هم برابر نبودند، ولی عالمیان در یک بازی نزدیک و اختلاف امتیاز اندک از حریف شکست خورد.

وی افزود: اگر عالمیان در بازی آخر مقابل تیمو بول آلمانی پیروز می‌شد، جزو مدال‌آوران این رشته تاریخ پینگ‌پنگ کشور لقب می‌گرفت.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران خاطرنشان کرد: نوشاد برای شرکت در بازی‌های المپیک 2012 لندن اردوها و تمرینات بسیار سخت و فشرده‌ای را سپری کرد که مزد زحمات و اردوهای سخت را در بازی‌های آینده مختلف برون‌مرزی و داخلی می‌گیرد.

این مسئول اذعان داشت: عالمیان حالا با حضور در بازی‌ها المپیک 2012 لندن تجربه بسیار خوبی را کسب کرد و این تجربه می‌تواند به آینده پینگ پنگ کشور کمک شایانی کند.

زعفری در پایان متذکر شد: در برنامه‌ای با حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان در منزل نوشاد عالمیان حضور خواهیم یافت تا برای انجام بازی‌های زیبا او در المپیک 2012 لندن از این قهرمان تجلیل کنیم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول