اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی خبر داد

اعزام پنج نفر از ورزشکاران استان مرکزی به مسابقات پارالمپیک لندن

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی از اعزام پنج نفر از ورزشکاران این استان به مسابقات پارالمپیک لندن خبر داد.

اعزام پنج نفر از ورزشکاران استان مرکزی به مسابقات پارالمپیک لندن

ابراهیم نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کاروان ورزش جانبازان و معلولان استان دوم شهریور ماه به منظور شرکت در مسابقات پارالمپیک راهی لندن می‌شود که استان مرکزی در این کاروان پنج نماینده دارد.

وی تصریح کرد: استان مرکزی در رشته فوتبال 7 نفره سه بازیکن به اسامی فرزاد مهری، هاشم رستگاری و بهمن انصاری، در رشته والیبال نشسته یک بازیکن به نام عیسی زهیراهی و در رشته فوتبال پنج نفره یک مربی به نام جواد فلفلی را راهی لندن می‌کند.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی در ادامه از اعزام تیم بسکتبال با ویلچر استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: تیم بسکتبال با ویلچر 15 شهریور ماه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند.تیم والیبال نشسته استان نیز امسال در مسابقات لیگ شرکت خواهد کرد.

نصیری در ادامه از ساماندهی یک هزار و 400 ورزشکار در هیئت جانبازان و معلولان استان خبر داد.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی بیان داشت: خوشبختانه ورزشکاران جانباز و معلول استان در سال‌های اخیر با موفقیت در مسابقات داخلی و خارجی افتخارات بزرگی را برای ورزش استان به ارمغان آورده‌اند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول