اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

ابعاد گسترده‌ جنگ نرم در اولویت کاری تمام دستگاه‌ها باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: اکنون با توجه به ابعاد گسترده‌تر جنگ نرم این مهم باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

ابعاد گسترده‌ جنگ نرم در اولویت کاری تمام دستگاه‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالله عسکری بعد از ظهر امروز در کارگروه اجتماعی فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی باید کار بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی اولویت تمام مراکز و نهادها مقابله با این جنگ بود، افزود: اکنون با توجه به ابعاد گسترده‌تر جنگ نرم این مهم باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

عسکری تصریح کرد: دشمنان نظام با وجود پیشگیری‌های فراوانی که در این زمینه صورت گرفته، پیش‌روی خوبی داشته‌اند.

وی ابراز داشت: با ابراز تأسف گاهی مسائل فرهنگی و مذهبی دست‌مایه مسائل سیاسی و تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد که باید این مشکل برطرف شود.

عسکری عنوان کرد: از آنجا که برخی سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌ها نتایج منفی به بار می‌آورد، باید تلاش کرد با ارائه راهکارهای درست و متعادل فرهنگ جامعه را در مسیر صحیح هدایت کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در عصر حاضر با فرزندسالاری و تسلیم شدن خانواده‌ها در مقابل خواسته‌های آنان، مشکلات زیادی برای جامعه به وجود آمده است.

عسکری خاطرنشان کرد: باید معضلات شهرستان جیرفت در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی جمع‌بندی و با ایجاد ضمانت اجرا در این کارگروه برطرف شوند.

وی اذعان داشت: با بررسی و به چالش کشاندن این مشکلات آسیب‌ها کاهش یافته و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این زمینه دست می‌یابیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول