اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ:

ولایت‌پذیری راهکار اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: بصیرت دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت حیاتی به ‌منظور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

ولایت‌پذیری راهکار اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدرضا علوی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای این شهرستان، اظهار داشت: تمام ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم و این نظام هر چه که دارد به برکت خون شهیدان و رشادت و دلاوری‌های آنان در زمان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: قرائت وصیت‌‌نامه شهدا و آشنایی با سیره طلایه‌داران فتح و پیروزی بهترین شیوه مقابله با دشمن در جنگ نرم است.

علوی با تأکید بر ضرورت توسعه بصیرت و مقابله آگاهانه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: ما باید همواره بصیرت و دشمن‌شناسی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا بتوانیم به اهداف متعالی نظام دست پیدا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ خاطرنشان کرد: امروز نیز بصیرت دینی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ضرورت حیاتی به‌منظور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: یکی از عوامل مهمی که باعث شد توطئه‌های استکبار جهانی خنثی و انقلاب اسلامی به سلامت از گردنه‌های پرپیچ و خم عبور کند، درایت و بصیرت امام خمینی (ره) بود.

علوی داشتن بصیرت را در این مقطع از انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: بی‌بصیرتی در این شرایط مهم به دین و انقلاب ضربه و آسیب وارد می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ در ادامه به بیان آثار و برکات حجاب و عفاف در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: معنای پوشش اسلامی در عفت درونی و مراعات روابط بین زن و مرد و نگاه سالم است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول