اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم شهید بابایی:

شهید بابایی نیروی انسانی را بر تجهیزات ترجیح می‌داد

خبرگزاری فارس: همرزم شهید بابایی گفت: شهید بابایی نیروی انسانی را بر تجهیزات ترجیح می‌داد.

شهید بابایی نیروی انسانی را بر تجهیزات ترجیح می‌داد

حسین خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شهید بابایی به نیروی انسانی توجه بیشتری داشت و هیچگاه نیروی انسانی را فدای تجهیزات نمی‌کرد و نیروی انسانی را بهترین وسیله برای مغلوب کردن دشمن می‌دانست.

وی با اشاره به شجاعت‌ها و پشتکار شهید بابایی تصریح کرد: شهید بابایی بدون تجهیزات و امکانات با شجاعت و پشتکار فراوان و با تمام مشکلات در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

خلیلی اذعان کرد: شهید بابایی در اوج جوانی به فرماندهی پایگاه شکاری منصوب شد و در این سمت به موفقیت‌های زیادی دست یافت و توانست ضربات سنگینی به دشمن بزند‌.

همرزم شهید بابایی تأکید کرد: با حضور شهید بابایی در جنگ هشت سال دفاع مقدس حتی یک روز هم صادرات نفت ایران متوقف نشد و این به خاطر تدابیر و تلاش‌های بسیار زیاد شهید بابایی و نیروهای زحمتکش ایشان بود که امنیت را در ایران در این هشت سال برقرار کرد.

خلیلی اضافه کرد: تدابیر شهید بابایی در پیشبرد جنگ بسیار موفق‌آمیز بود و در عملیات‌های هوایی تأثیر به سزایی داشت و شهید بابایی در کنار توجه به ساخت تجهیزات جنگی، برای خودکفا شدن در عرصه تجهیزات جنگی نیز تلاش می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید بابایی دوست داشت به‌ گونه‌ای شهید شود که به هیچ کس و هیچ چیز صدمه وارد نشود و شهید بابایی در 15 مرداد ماه سال 66 در یک عملیات برون مرزی به درجه شهادت نایل آمد و به آرزوی خود رسید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول