اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از همایش "رد پای خدا" ‌با حضور عوامل سریال شوق پرواز

الهام حمیدی: افتخار می‌کنم که نقش خانم حکمت را بازی کردم‌ / روح شهید بابایی ما را تنها نگذاشت

خبرگزاری فارس: بازیگر زن نقش همسر شهید بابایی (الهام حمیدی) با اشاره به اینکه خانم حکمت می‌تواند الگویی برای بانوان ایران باشد، گفت:‌ به خودم افتخار می‌کنم که توانستم حتی برای مدتی کوتاه نقش این زن بزرگوار و صبور را بازی کنم.

الهام حمیدی: افتخار می‌کنم که نقش خانم حکمت را بازی کردم‌ / روح شهید بابایی ما را تنها نگذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، الهام حمیدی بازیگر نقش زن فیلم شوق پرواز در همایش "رد پای خدا" که عصر امروز با حضور عوامل سریال شوق پرواز برگزار شد، اظهار کرد: خانم حکمت بانویی هستند که در تمامی مراحل زندگی صبر و خواست خدا را الگوی خود قرار می‌دهند و لذا توانسته‌اند آن طور که باید و انتظار می‌رود، فرزندانی نمونه تربیت کنند.

وی ادامه داد:‌ من به عنوان یک بازیگر واقعا افتخار می‌کنم که توانستم نقش ایشان را گرچه ناقص و کوتاه بازی کنم و این برای من تجربه‌ایست که شاید در طول زندگی هنری‌ام کمتر اتفاق بیافتد.

حمیدی با بیان اینکه سریال شوق پرواز توانست عنوان برترین سریال در طول دهه 80 را کسب کند، اظهار کرد:‌ من همواره به این اعتقاد داشته‌ام که روح شهید بابایی ما را تنها نگذاشت و همواره در طول کار شاهد برکاتی می‌شدیم که نشانگر این حمایت از جانب ایشان بود.‌

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول