اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور عوامل سریال "شوق پرواز"

سند هویتی شهید عباس بابایی در قزوین رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان قزوین در مراسمی با عنوان ردپای شهدا و با حضور عوامل سریال شوق پرواز از سند هویتی شهید عباس بابایی رونمایی کرد.

سند هویتی شهید عباس بابایی در قزوین رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اصغر آراسته عصر امروز در همایش بزرگ "ردپای خدا" که در دانشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شد، ضمن رونمایی از سند هویتی عباس بابایی خاطرنشان کرد:‌ شهید عباس بابایی الگوی تمام‌نمای انسانیت و ارزش‌های انسانی و افتخاری برای تمام ایرانیان به خصوص قزوین و قزوینی‌هاست.

وی بیان کرد:‌ اداره کل ثبت احوال استان قزوین در یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های خود که در سال گذشته انجام داد با راه‌اندازی گنجینه اسناد هویتی مشاهیر قزوین، مفاخر و مشاهیر این استان را که همواره الگویی برای همه ما بوده‌اند، جمع‌آوری و در نمایشگاهی برای بازدید عموم قرار داده‌ است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت دولت به سوی الکترونیکی شدن اسناد و شرایط روز اظهار داشت: در این شرایط لزوم جمع‌آوری اسناد هویتی مشاهیر در استان و کشور ضروری است.

مدیر‌کل ثبت احوال استان قزوین در بخش دیگری سخنانش با اشاره به اینکه گنجینه اسناد هویتی مشاهیر قزوین می‌تواند مرجعی کامل برای دستیابی به مشخصات سجلی مشاهیر استان قزوین باشد،‌ ادامه داد:‌ تمام اسناد سجلی این افراد در شرایطی ویژه با جدیدترین امکانات روز نگهداری می‌شوند تا برای نسل‌های آینده سالم و مطمئن باقی بماند.

آراسته عنوان کرد: هم‌اکنون اسناد هویتی بیش از 60 نفر از مشاهیر و مفاخر استان قزوین در این گنجینه موجود است که در نظر داریم با مطالعات و برنامه‌ریزی اسناد هویتی تمام صاحب‌نامان این استان را جمع‌آوری کنیم و گنجینه‌ای کامل در اختیار داشته باشیم.

وی استفاده از این اسناد و زندگینامه افراد را بهترین الگو‌های زندگی دانست و گفت: استفاده و بازدید از این گنجینه برای مراکز آموزش عالی، دبیرستان‌ها و مدارس به صورت دسته‌جمعی آزاد بوده و نهاد‌ها و ادارات در صورت درخواست می‌توانند با هماهنگی قبلی از این گنجینه دیدار کنند.

در بخش پایانی این مراسم تصویری از این سند هویتی به رسم یادبود به خانواده شهید بابایی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول