اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت سردار آقابابایی صورت گرفت؛

تولید نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهید آقابابایی

خبرگزارش فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج اکبر آقابابایی، نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهید «حاج اکبر آقابابایی» تولید شد.

تولید نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهید آقابابایی
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، هدایت بنی‌فاطمه اظهار داشت: نرم‌افزار چند رسانه‌ای سردار شهید «حاج اکبر آقابابایی» سومین فرمانده شهید تیپ الغدیر به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد تولید شده است.
وی افزود: نرم‌افزار چند رسانه‌ای سردار شهید «حاج اکبر آقابابایی» مجموعه‌ای از اطلاعات و آثار مرتبط با این سردار شهید است که همزمان با سالروز شهادت این بزرگوار تولید شد.
بنی‌فاطمه بیان کرد: این نرم‌افزار شامل 160 قطعه عکس، 225 دقیقه فیلم، تصاویر به جامانده از این شهید، زندگینامه، خاطرات، اسناد، کتاب و وصیت‌نامه شهید آقابابایی است که برای نخستین بار منتشر می‌شود.
وی همچنین از ساخته شدن مجموعه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای دیگر برای سرداران شاخص استان یزد خبر داد و عنوان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد برای معرفی هر چه بیشتر سرداران شاخص استان یزد بسته‌های تبلیغاتی مختلفی از جمله طراحی پوستر، تبلیغات شهری، لوح فشرده چند رسانه‌ای، ارسال پیامک، ارسال اطلاعات مختلف به خبرگزاری‌ها همچنین تهیه ویژه‌نامه در سایت خط شکنان (اخبار دفاع مقدس یزد) را تولید و ارائه خواهد کرد.
به گزارش فارس، سردار شهید حاج اکبر آقابابایی سال 58 به دنبال شروع غائله کردستان، همراه یک گردان نیروی تازه نفس راهی آن خطه می‌شود و با به عهده گرفتن مسئولیت عملیات در سنندج، خدمات شایانی در پاک‌سازی این شهر از لوث وجود ضد انقلاب می‌کند اما این ماندگاری مانع از حضورش در جبهه‌های جنوب نمی‌شود.
وی از طریق ارتباطی که با بچه‌های واحد اطلاعات عملیات لشکر 14 داشته است، شب‌های عملیات خودش را به مناطق جنوب می‌رساند و پس از اتمام عملیات، سریع به کردستان برمی‌گشت.
سال 62 فرماندهی کل عملیات ناحیه شمال غرب و کردستان به او محول می‌شود تا هنگام پایان یافتن مدت این ماموریت، در بیش از 35 عملیات پاک‌سازی غرب کشور حضوری فعال می‌یابد.
این شهید والامقام در دوران حضورش در کردستان رنج و مصیبت بسیاری می‌بیند که جز با مدد گرفتن از نیروی ایمان و معنویت، کسی از عهده تحمل آنها بر نمی‌آمده است.
پس از آن وی را به فرماندهی تیپ 110 شهید بروجردی بر می‌گزینند که از این طریق در بیشتر عملیات‌های غرب و جنوب کشور نظیر والفجر 9 حضور می‌یابد.
بین سال‌های 66 تا 68 به سمت فرماندهی تیپ الغدیر منصوب می‌شود و پس از آن، عمده‌ترین مسئولیتش جانشینی لشکر 14 امام حسین (ع) بود.
او که در طول دوران جنگ در بیش از 60 عملیات شرکت می‌جوید با داشتن افتخار 70 درصد جانبازی در سحرگاه پنجم شهریور 75 به خاطر از کار افتادن کبد و برخی عوارض دیگر ناشی از صدمات مجروحیت شیمیایی، به فیض شهادت نایل می‌آید.
این شهید بزرگوار همچنین در دو عملیات کربلای یک و کربلای 5 بدون هیچ‌گونه مسئولیتی به عنوان یک رزمنده عادی شرکت می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول