اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهید صارمی:

شهید صارمی عظمت "ن و القلم" را عینیت بخشید

خبرگزاری فارس: برادر شهید صارمی با بیان اینکه شهید صارمی با شهادت خود عظمت "ن و القلم" را عینیت بخشید، گفت: تنها جرم محمود صارمی، ولایتمداری‌اش بود.

شهید صارمی عظمت "ن و القلم" را عینیت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت صارمی در جمع خبرنگاران استان همدان با بیان اینکه "محمود صارمی" تنها متعلق به خانواده صارمی نیست بلکه متعلق به عصری است که افقش هنوز هم سرخ و خونین است، اظهار کرد: صارمی نه اولین شهید انقلاب است و نه آخرین شهید؛ با شهادت مظلومانه و افتخارآمیز این شهید، تاریخ را به تحرک واداشته و جغرافیا به تصویر کشیده شد.

وی با بیان اینکه شهید صارمی با شهادت خود عظمت "ن و القلم" را عینیت بخشید، عنوان کرد: "صارمی" تنها خبرنگاری بود که در افغانستان و تا آخرین لحظه عمرش در مسیر حق و عدالت قلم زد.

برادر شهید صارمی با بیان اینکه تنها جرم محمود صارمی، ولایتمداری‌اش بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار قبل از اینکه یک خبرنگار باشد یک بسیجی ولایتمدار بود که در زمان هشت سال دفاع مقدس بر اساس فرمان امام راحل(ره)، عازم میدان نبرد شد و هم‌زمان با آن سه برادر دیگرش نیز در میدان‌های دفاع مقدس بودند.

وی با اشاره به لبیک‌گویی شهید صارمی به ندای امام در زمینه ادای حق قلم، خاطرنشان کرد: صارمی قبل از اینکه یک خبرنگار باشد، یک ورزشکار ارزشمند در جامعه اسلامی بود.

صارمی خطاب به خبرنگاران استان همدان این قشر را قدردان و قدرشناس شهدا دانست و با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن نام شهدا، کمتر از شهادت نیست"، از مسئولان خواستار برپایی یادواره‌های مختلف و مستمری در زمینه وصف شهدا، شد.

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه اگر مراسمی برگزار شود یا خطیبی سخن براند بدون یادآوری نام و یاد شهدا، این مراسم و مطلب و سخنرانی ارزشی ندارد، یادآور شد: داشته‌های امروز ما از برکت خون شهدا است.

برادر شهید صارمی ضمن گرامیداشت یاد هشت دیپلماتی که در کنار شهید صارمی مظلومانه در دیار غربت جام شهادت نوشیدند، خطاب به خبرنگاران گفت: شما چشم بینا و گوش شنوای افکار جامعه هستید و بین مردم و مسئولان پل ارتباطی محسوب می‌شوید.

وی خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: شما می‌توانید قلم را چنان بنگارید که دشمن را ناراحت کنید و یا خدای نکرده با قلم زدن خود دشمن را خوشحال کنید اما بیایید حقایق را به جامعه انعکاس بدهید.

صارمی در پایان سخنان خود خطاب به خبرنگاران استان همدان گام نهادن در مسیر اعتلای اسلام و ولایت و شهدا را خواستار شد و افزود: اگر خواهان آن هستید که یاد شهید صارمی و دیگر شهدا پابرجا بماند، در مسیر حق و حقیقت گام بردارید که این رمز موفقیت همه ماست.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول