اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

نمایشگاه مهر ماندگار در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت با عنوان نمایشگاه مهر ماندگار در استان زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه مهر ماندگار در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبردی دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ مهر ماندگار به منظور ارائه عملکرد دولت‌های نهم و دهم در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان زنجان اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به ترویج این فرهنگ از طریق فرهنگ‌سازی در نمایشگاه مورد نظر اهمیت دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تاکید داشت: یکی از دلایل برگزاری نمایشگاه مهر ماندگار در اواسط سال جاری تبلیغ و تاکید بر استفاده از تولیدات داخلی در جامعه است.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه مهر ماندگار با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری و ایجاد ساز و کار اقتصادی می‌تواند زمینه‌های شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان زنجان را ایجاد کند.

عباسی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم سبب توسعه و پیشرفت استان زنجان در زمینه‌های مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس تجارب گذشته در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها کمیته‌های مختلفی برای برگزاری نمایشگاه مهر ماندگار تشکیل شده است، ادامه داد: در مجموع 20 جلسه با عنوان ستاد راهبردی و با حضور کمیته‌های ذیربط تشکیل شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه آرم نمایشگاه دستاوردهای دولت با عنوان مهر ماندگار طراحی شده است، یادآور شد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 7 هزار و 500 متر مربع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو مقطع مهم را در نمایشگاه مهر ماندگار مورد ارزیابی قرار می‌دهیم، اضافه کرد: مقایسه عملکرد هفت ساله دولت‌های نهم و دهم با عملکرد 27 سال قبل از جمله مباحث مورد تاکید است.

عباسی اظهار داشت: در حال حاضر آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه مهر ماندگار در استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول